logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0152/OR.I-0152-89/11-CZASOWE/11 z dnia 2011-06-14
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego

                                                              ZARZĄDZENIE Nr OR.I-0152- 89 /11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 czerwca 2011 roku
 
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
 
Na podstawie § 21 Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.II-0152/18/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 czerwca 2003 roku, w sprawie Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola zmienionego Zarządzeniem Nr OR.I-0152/32/2004 z dnia 24 sierpnia 2004 r. oraz Zarządzeniem Nr OR.I-0152/218/2008 z dnia 16 kwietnia 2008 r. zarządzam:
                                                                              § 1
 
przeprowadzić planową kontrolę w: Zespole Szkół Specjalnych ul Książąt Opolskich 21 w Opolu
 
w zakresie:
 
  1. Rozdziału godzin na poszczególnych nauczycieli w okresie od 2009 r. do 2011 r.
  2. Zastępstw płatnych – kumulacja u wybranych osób
  3. Stosowania zasad przydziału godzin, zastępstw płatnych i dofinansowania do studiów
 
§ 2
 
Termin przeprowadzenia kontroli: od 14.06.2011 r. do 14.07.2011 r.
 
§ 3
 
 Do przeprowadzenia kontroli wyznaczam zespół w składzie:
 
 Jaceka Spadło              - inspektora Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu
                                    – kierownika zespołu kontrolnego,   
 
 Izabelę Dziewulską Gaj - głównego specjalistę  Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu
                                  –  członeka zespołu kontrolnego.
 
§ 4
 
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu.
 
                                                                                     § 5
                                                                      
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
PREZYDENT  MIASTA
Ryszard Zembaczyński
 

 

Ilość odwiedzin: 741
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Radosław Stanek-Naczelnik Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Osoba, która odpowiada za treść: Radosław Stanek-Naczelnik Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2011-06-14 10:29:26
Data udostępnienia informacji: 2011-06-14 10:29:26
Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-14 10:38:33

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner