ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1. 87.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 02 września 2014 r.
w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam Procedurę badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia.
§ 2
Traci moc zarządzenie nr OR.I-0152-31/11 Prezydenta Miasta Opola z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: | 423 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2014-09-02 09:48:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2014-09-02 09:48:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2014-09-03 10:00:57 |