ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 4 /10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 13 grudnia 2010 r.
w sprawie powołania Gminnego Biura Spisowego w celu przygotowania i przeprowadzenia Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 roku
Na podstawie art. 15 ust. 3, art. 17 i art. 18 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2011 r. (Dz.U. Nr 47, poz. 277) zarządzam, co następuje:
§ 1
1 Do wykonywania prac związanych z narodowym spisem powszechnym ludności i mieszkań - na okres przygotowania i przeprowadzenia spisu - tworzę Gminne Biuro Spisowe (GBS).
2. Siedzibą Gminnego Biura Spisowego jest Urząd Miasta Opola (pl. Wolności 7-8).
§ 2
Powołuję skład Gminnego Biura Spisowego w osobach:
1. Jolanta Cisek – Zastępca Gminnego Komisarza Spisowego
2. Ewa Morawska-Jerye – Lider Gminny
3. Kamila Wnuk-Skóbel – Lider Gminny
4. Iwona Ziaja – Lider Gminny
5. Michał Berendowicz – Lider Gminny
6. Marcin Maziarek – Członek
7. Barbara Biegacz – Członek
8. Renata Odelska – Członek
9. Aneta Czarnecka – Członek
10. Elżbieta Jezierska – Członek
11. Klaudia Sobota – Członek
§ 3
Do zadań Gminnego Biura Spisowego należy w szczególności:
1) nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych,
2) przeprowadzenie na terenie Miasta Opola akcji popularyzacyjnej o spisie,
3) zorganizowanie obchodu przedspisowego i odprawy przedspisowej dla rachmistrzów,
4) przekazywanie do Wojewódzkiego Biura Spisowego meldunków o przebiegu prac spisowych na terenie Miasta Opola,
5) kontrola przebiegu realizacji spisu,
6) udzielanie pomocy rachmistrzom spisowym we wszystkich sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu rachmistrzów lub mogących spowodować niekompletność wyników spisu,
7) opracowanie wykazu miejsc, w których przebywają osoby bezdomne,
8) wprowadzanie do systemu zgłoszeń problemów oraz zagadnień dotyczących kwestii merytorycznych i organizacyjnych spisu,
9) sporządzenie raportu z przebiegu spisu i przesłanie do Wojewódzkiego Biura Spisowego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński