ZARZĄDZENIE Nr OR.I - 0152 - 575 /10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 lutego 2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania , rozliczania należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I -0152 – 94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z póź.zm. postanawiam co następuje:
§ 1
Wprowadzam Procedurę ewidencjonowania, rozliczania należności z tytułu zaliczki alimentacyjnej oraz funduszu alimentacyjnego stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Świadczeń Socjalnych oraz Wydziałowi Finansowo – Księgowemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi wżycie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 776 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Plewka -Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Plewka-Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2010-02-04 11:30:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2010-02-04 11:30:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-02-09 11:46:30 |