ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-647/10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 czerwca 2010 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
Na podstawie art. 26a ust. 1 i 3, art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz § 4 ust. 3 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr OR.I-0152-21/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 stycznia 2007 r. w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-48/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-78/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-149/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-220/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-239/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-324/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-489/09 z dnia 14 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-515/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-558/10 z dnia 12 stycznia 2010 r., OR.I-0152-561/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-565/10 z dnia 27 stycznia 2010 r. i OR.I-0152-622/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., w § 3 pkt I otrzymuje brzmienie:
„I. Osobiście nadzoruję:
1) Biuro Urbanistyczne,
2) Wydział Zarządzania Kryzysowego,
3) Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu,
4) Biuro Spraw Międzynarodowych,
5) Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju,
6) Miejskiego Rzecznika Konsumentów - pod względem organizacyjnym,
7) Biuro Prasowe,
8) Zespół Radców Prawnych,
9) Służbę BHP,
10)Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
11)Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi,
12)Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
13)Asystenta Prezydenta,
miejskie jednostki organizacyjne:
- Straż Miejską,
- Ogród Zoologiczny,
nadzoruję i współdziałam w ramach miejskiej administracji zespolonej z:
1) Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej,
2) Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego.”;
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. PREZYDENTA MIASTA
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta