logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0152/OR.I-0152-683/10-OBOWIĄZUJĄCE/10 z dnia 2010-09-20
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.

ZARZĄDZENIE Nr OR.I–0152– 683/10
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 20 września 2010r.
  
 
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
 
  
Na podstawie art. 10 ust. 1 i 2 oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późniejszymi zmianami), oraz § 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 kwietnia 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 72, poz. 422 z późniejszymi zmianami). 
 
§ 1
 
W załączniku Nr 7 – „Instrukcja Wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych w Urzędzie Miasta Opola” do Zarządzenia 0152/OR.I-0152-606/10  zmienionego zarządzeniem Nr 611/10 z dnia 14.04.2010 r./10 z dnia 2010-03-29 w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola w Rozdziale VOdpowiedzialność za inwentaryzację§ 19 otrzymuje brzmienie:
 
„Referat Inwentaryzacji w Wydziale Budżetu odpowiada za prawidłową i w terminie określonym w zarządzeniu wycenę rzeczowych składników majątkowych, rozliczenie spisów oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych.
Za szkolenie członków Komisji Inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych odpowiadają wspólnie:
a)      Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej,
b)      Naczelnik Wydziału Budżetu”
 
 
 § 2
 
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałom Finansowo-Księgowemu i Budżetu oraz pozostałym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
 
 
§ 3
 
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Janusz Kwiatkowski
Z-ca Prezydenta Miasta
Ilość odwiedzin: 679
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Jędrzejak - Skarbnik Miasta
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Jędrzejak - Skarbnik Miasta
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Gwoździowska
Data wytworzenia informacji: 2010-09-20 10:21:00
Data udostępnienia informacji: 2010-09-20 10:21:00
Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-22 10:26:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner