ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 23/11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 10 stycznia 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i § 5 ust. 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.), po uzgodnieniu ze związkami zawodowymi, postanawiam co następuje:
§ 1
W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Opola, wprowadzonym Zarządzeniem Nr OR.I-0152-472/09 Prezydenta Miasta Opola z dnia 8 lipca 2009 r., wprowadza się następującą zmianę:
Załącznik Nr 1 do Regulaminu otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 3
Zmiana Regulaminu wynagradzania wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania jej do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Opola i opublikowania w intranecie.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 1382 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2011-01-10 12:56:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2011-01-10 12:56:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-11 13:06:59 |