W zarządzeniu Nr OR.I-0152-21/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 stycznia 2007 r. w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-48/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-78/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-149/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-220/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-239/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-324/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-489/09 z dnia 14 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-515/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-558/10 z dnia 12 stycznia 2010 r., OR.I-0152-561/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-565/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-622/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-647/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-2/10 z dnia 9 grudnia 2010 r. i OR.I-0152-14/10 z dnia 29 grudnia 2010 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1
Określam, że w Urzędzie Miasta Opola działa dwóch Zastępców Prezydenta Miasta Opola.”;
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2
Wskazuję jako:
1) Pierwszego Zastępcę Prezydenta Miasta Opola – Arkadiusza Wiśniewskiego,
2) Drugiego Zastępcę Prezydenta Miasta Opola – Krzysztofa Kawałko.”;
3) § 3 otrzymuje brzmienie:
„§ 3
Ustalam następujący podział nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi:
I. Osobiście nadzoruję:
1) Biuro Urbanistyczne,
2) Wydział Zarządzania Kryzysowego,
3) Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu,
4) Biuro Spraw Międzynarodowych,
5) Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju,
6) Miejskiego Rzecznika Konsumentów - pod względem organizacyjnym,
7) Biuro Prasowe,
8) Zespół Radców Prawnych,
9) Służbę BHP,
10)Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
11)Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi,
12)Asystenta Prezydenta,
13)Doradcę Prezydenta,
14)Wydział Kultury, Sportu i Turystyki,
15)Wydział Oświaty,
miejskie jednostki organizacyjne:
1) Straż Miejską,
2) Galerię Sztuki Współczesnej,
3) Miejską Bibliotekę Publiczną,
4) Narodowe Centrum Polskiej Piosenki,
5) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
6) Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki,
7) Muzeum Polskiej Piosenki w organizacji,
8) Przedszkola Publiczne Nr Nr 2, 3, 4, 5, 6, 8, 14, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 33, 37, 38 (integracyjne), 42, 43, 44, 46, 51 (integracyjne), 53, 54, 55, 56,
9) Publiczne Szkoły Podstawowe Nr Nr 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 20, 21, 24, 25, 26, 29,
10)Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1,
11)Publiczne Gimnazja Nr Nr 2, 4, 5, 6, 7, 8,
12)Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi,
13)Zespół Szkół Specjalnych,
14)Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Mikołaja Kopernika,
15)Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr 2 im. Marii Konopnickiej (z oddziałami dwujęzycznymi),
16)Zespół Szkół Ogólnokształcących,
17)Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr 6,
18)Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego im. Jana Cybisa,
19)Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Kazimierza Gzowskiego,
20)Zespół Szkół Ekonomicznych im. gen. Stefana Roweckiego „Grota”,
21)Zespół Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki,
22)Zespół Szkół Mechanicznych (wraz ze Szkolnym Schroniskiem Młodzieżowym – sezonowym),
23)Zespół Szkół Budowlanych,
24)Zespół Szkół Zawodowych Nr 4 im. Bronisława Koraszewskiego,
25)Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica,
26)Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego,
27)Miejską Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną,
28)Międzyszkolny Ośrodek Sportowy,
29)Młodzieżowy Dom Kultury,
30)Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli,
31)Zespół Placówek Oświatowych,
nadzoruję i współdziałam w ramach miejskiej administracji zespolonej z:
1) Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej,
2) Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego.
II. Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Arkadiusz Wiśniewski nadzoruje:
1) Wydział Gospodarki i Promocji Miasta,
2) Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej,
3) Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
4) Wydział Komunikacji,
5) Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu FS,
6) Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
7) Wydział Geodezji i Kartografii,
8) Wydział Lokalowy,
9) Referat Nieruchomości Skarbu Państwa,
miejskie jednostki organizacyjne:
1) Ogród Zoologiczny,
2) Miejski Zarząd Dróg,
oraz współdziała ze spółkami z ograniczoną odpowiedzialnością:
1) Miejskim Zakładem Komunikacyjnym,
2) Zakładem Komunalnym,
3) Wodociągami i Kanalizacją,
4) Opolskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego,
a także ze spółką akcyjną – Energetyką Cieplną Opolszczyzny.
III. Drugi Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Krzysztof Kawałko nadzoruje:
1) Wydział Inwestycji Miejskich,
2) Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa,
3) Wydział Polityki Społecznej,
4) Wydział Świadczeń Socjalnych,
5) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
miejskie jednostki organizacyjne:
1) Żłobki Nr Nr 2, 4, 9, Pomnik Matki Polki,
2) Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
3) Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów,
4) Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu,
5) Dom Dziecka,
6) Ośrodek Adopcyjno - Opiekuńczy,
7) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Magnolia” w Opolu,
8) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście”,
9) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Centrum”,
10)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zaodrze”,
11)Miejski Ośrodek Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym,
nadzoruje i współdziała w ramach miejskiej administracji zespolonej z:
1) Powiatowym Urzędem Pracy,
2) Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
IV. Sekretarz Miasta Opola nadzoruje:
1) Wydział Organizacyjny,
2) Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
3) Urząd Stanu Cywilnego,
4) Biuro Rady Miasta,
5) Wydział Spraw Obywatelskich,
6) Wydział Informatyki.
V. Skarbnik Miasta Opola nadzoruje:
1) Wydział Budżetu,
2) Wydział Finansowo–Księgowy.”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2011 r.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński