logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0152/OR.I-0152-47/11-OBOWIĄZUJĄCE/11 z dnia 2011-03-03
zmieniające Zarządzenie nr OR.I-0152-359/08 Prezydenta Miasta Opola z dnia

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-  47/ 11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 03 marca 2011 r.
 
zmieniające Zarządzenie nr OR.I-0152-359/08 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Podręcznika Procedur
 
 
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadaniRegulaminuorganizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
 
§ 1
 
W Podręczniku procedur dla projektu Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu, wprowadzonym Zarządzeniemnr OR.I-0152-359/08 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2008 r. procedura Archiwizacja dokumentów (pkt 3.6 Podręcznika procedur) otrzymuje następujące brzmienie:
 
Odpowiedzialny za procedurę w UM: Kierownicy komórek organizacyjnych zaangażowanych w realizację projektu
Odpowiedzialny za procedurę w MZD: Dyrektor MZD
 
Zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie projektu beneficjent zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w swojej siedzibie do dnia
31 grudnia 2020 r. Instytucja Zarządzająca programem może przedłużyć ten termin informując o tym beneficjenta na piśmie przed upływem tego terminu.
 
W trakcie realizacji projektu wszystkie jednostki organizacyjne UM i MZD uczestniczące
w projekcie przechowują dokumentację bieżącą powstałą w trakcie obsługi projektu
w jednostkach macierzystych (tj. w miejscu ich powstania). W związku z powyższym dokumentacja znajdować się będzie:
-         we właściwych działach Miejskiego Zarządu Dróg, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole;
-         we właściwych Wydziałach Urzędu Miasta Opola (ul. Żeromskiego 3, Plac Wolności 7, Rynek – Ratusz)
Dokumentacja przechowywana jest w sposób uporządkowany, w opisanych i oznakowanych segregatorach / teczkach. Segregatory przechowywane są w zamykanych szafach. Każdy segregator oznakowany jest logo programu operacyjnego, logo Unii Europejskiej, nazwą
i numerem projektu. Ponadto każdy segregator zawiera odpowiednie oznaczenie zgodne
z Rzeczowym Wykazem Akt wraz z podaniem kategorii archiwalnej.
 
Po zakończeniu projektu dokumentacja:
-         z właściwych działów MZD przekazana zostanie do Archiwum Zakładowego MZD
-         z właściwych wydziałów UM przekazana zostanie do Archiwum Zakładowego UM
 
 
Przekazywanie dokumentacji przez właściwe Działy MZD oraz właściwe Wydziały UM do Archiwów Zakładowych następować będzie zgodnie z obowiązującymi w tych jednostkach zarządzeniami tj. zarządzeniami Dyrektora MZD w odniesieniu do dokumentów przechowywanych w MZD oraz Prezydenta Miasta Opola w odniesieniu do dokumentów przechowywanych w UM, dotyczących zadań i trybów postępowania z dokumentacją w tych instytucjach, w tym w szczególności:
§      Zarządzenie Nr OR.II-0152-4/2002 Prezydenta Miasta Opola z dnia 11.02.2002 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miasta Opola
§      Zarządzenie Nr 15/2008 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu z dnia 22.09.2008 r. r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu.
 
Ponadto bezwzględnie należy stosować zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.  z 2011, nr 14 poz. 67).
 
 
§ 2
 
Wykonanie Zarządzenia powierzam następującym wydziałom Urzędu Miasta Opola:
 
1)      ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
2)      Inwestycji Miejskich
3)      Finansowo – Księgowemu
4)      Budżetu
5)      Administracyjno – Gospodarczemu
6)      Organizacyjnemu
7)      Kontroli Wewnętrznej i Audytu
8)      Ochrony Środowiska i Rolnictwa
oraz Miejskiemu Zarządowi Dróg w Opolu.
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
PREZYDENT  MIASTA
Ryszard Zembaczyński
 
 
Ilość odwiedzin: 729
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Krzysztof Początek-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Początek-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2011-03-03 08:50:00
Data udostępnienia informacji: 2011-03-03 08:50:00
Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-04 09:00:33

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner