ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 58 /11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 23 marca 2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury postępowania z odpadami wytwarzanymi przez wydziały Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. z późn. zm.) oraz na podstawie art. 36 ust.1 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U.2010 Nr 249 poz. 1673) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2001 Nr 112, poz. 1206), zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam procedurę postępowania z odpadami wytwarzanymi przez Wydziały Urzędu Miasta Opola, stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Nadzór nad realizacją procedury sprawuje Wydział Administracyjno-Gospodarczy.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam:
a) Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu
b) Wydziałowi Informatyki
c) Wydziałowi Zarządzania Kryzysowego
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 717 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Danuta Juszczak-Puppel-Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Danuta Juszczak-Puppel-Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2011-03-23 08:41:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2011-03-23 08:41:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-03-25 08:52:31 |