URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. gospodarki odpadami komunalnymi nr 7
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej
|
f) staż pracy – minimum rok w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku urzędniczym
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
g) inne: prawo jazdy kat.B
|
Kserokopia prawa jazdy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i uchwał z nią związanych i rozporządzeń
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. fax, ksero, skaner
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Organizacja stanowiska pracy poprzez: przedkładanie propozycji do planów pracy wydziału, przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów, zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
- Przygotowywanie materiałów i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu przydzielonych zadań, zgodnie ze stosownym Zarządzeniem Prezydenta Miasta.
- Przygotowywanie projektów oraz realizacja uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy w tym uchwał finansowych .
- Planowanie, rozliczanie i wydatkowanie środków finansowych przydzielonych w budżecie miasta na cele określone w przypisanych zadaniach.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz w przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
- Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi urzędu.
- Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interwencji radnych.
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarką odpadami komunalnymi na terenie miasta Opola.
- Nadzór w terenie nad jakością usług świadczonych przez firmy odbierające odpady z terenu miasta Opola w ramach zawartych umów.
- Analiza raportów mycia pojemników przedkładanych przez firmy odbierające odpady komunalne i ich kontrola w terenie.
- Prowadzenie bazy danych dotyczących miejsc odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Opola wraz z inwentaryzacją i monitoringiem tych miejsc w terenie.
- Prowadzenie spraw związanych z „czerwonym trójkątem” z uwzględnieniem raportów z tym związanych.
- Prowadzenie spraw związanych z edukację ekologiczną w zakresie odpadów komunalnych.
- Prowadzenie kontroli i wizji w terenie.
- Obsługa mieszkańców m.Opola w zakresie rozpatrywania zgłoszeń, reklamacji i udzielania informacji.
- Współpraca z przedsiębiorcami odbierającymi odpady komunalne z terenu miasta Opola oraz ze spółkami prowadzącymi RIPOK.
- Współpraca ze Strażą Miejską.
- Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie – kontrola. Praca w godzinach zgodnie z regulaminem pracy, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. W miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,85 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 1997 Nr 133 poz. 883 ze zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zm..)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl)
oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi nr 7 w terminie do dnia 16 stycznia 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ((Dz. U. z 1997 Nr 133 poz. 883 ze zm) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych