logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

DS. KSIĘGOWOŚCI

w wymiarze czasu pracy: 1,00 etat

liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

1.   Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

  1. obywatelstwo polskie

oświadczenie

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

oświadczenie

c)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e)  wykształcenie umożliwiające wykonywanie zadań na określonym stanowisku:  wyższe (preferowane kierunkowe: ekonomia, rachunkowość, finanse) lub  średnie (preferowane ekonomiczne, rachunkowość)

kserokopia świadectwa lub dyplomu

f) staż pracy minimum  2 lata wykształcenie średnie lub 1 rok wykształcenie wyższe

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, w przypadku posiadania staży pracy.

g)  znajomość z zakresu prawa w tym

- ustaw: o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych,  prawa podatkowego, prawa oświatowego, ustawy o pomocy społecznej, ordynacji podatkowej, obowiązujących zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,                                  - znajomość zagadnień: planu kont , klasyfikacji, księgowości oraz sprawozdawczości budżetowej.

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagań

 

h)  brak przeciwwskazań zdrowotnych  do wykonywania pracy na w/w stanowisku

oświadczenie

 2.   Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym  lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

b) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), znajomość komputerowych programów finansowych Progman Finanse, Progman Rozrachunki, KSAT

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) wysokie zdolności analityczne,  umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, uwag i pism

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d) wysoka motywacja, terminowość, dyspozycyjność w sytuacjach koniecznych, odporność na stres

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)rzetelność, dokładność i profesjonalizm w działaniu, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Dokonywanie ewidencji operacji gospodarczych.
  2. Prowadzenie obsługi księgowej i finansowej jednostek obsługiwanych.
  3. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów przez jednostki obsługiwane.
  4. Kontrolowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym,
  5. Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów stanowiących podstawę operacji finansowych.
  6. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, analizowanie wykorzystania przydzielonych środków z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki.
  7. Terminowe przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych.
  8. Sporządzanie raportów z monitorowania wykonania planu jednostek obsługiwanych.  
  9. Przygotowywanie danych do projektu planu finansowego i projektów jego zmian w ciągu roku.
  10. Nadzór i kontrola list płac, rachunków za prace zlecone , naliczeń powodujących zobowiązania wobec ZUS, Urzędów Skarbowych i innych instytucji.
  11. Rozliczanie podatku VAT.
  12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych CUW.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Centrum Usług Wspólnych w Opolu znajduje się w budynku Instytutu Śląskiego przy ul. Piastowskiej 17 (parter). Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Praca z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, siedząca,  wymagająca  dobrego wzroku (praca przy komputerze).

 5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Opolu, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosił 0,04 %.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys-CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:                               

„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Usług Wspólnych w Opolu, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: iod@cuw.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”  i własnoręcznym podpisem,

c)    list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl),

e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kompletne aplikacje w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych ul. Piastowska 17 (45-082 Opole) z dopiskiem:  Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. księgowości, w terminie do dnia 22 marca 2021 r.- decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, tablicy informacyjnej CUW w Opolu oraz na tablicy Urzędu Miasta Opola.

                                                                          

                                                                         Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Opolu

                                                                                 Katarzyna Lasończyk-Wąsowska

Opole, 10.03.2021 r.

Załączniki do pobrania: 2021-03-10 11:21:00 - Klauzula informacyjna (63.07 kB)
2021-03-10 11:24:07 - Kwestionariusz osobowy (51.00 kB)
2021-03-10 11:30:36 - Oświadczenie (25.50 kB)

Nazwa dokumentu: Centrum Usług Wspólnych w Opolu
Skrócony opis: Stanowisko urzędnicze ds. księgowości
Podmiot udostępniający: Centrum Usług Wspólnych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Data wytworzenia informacji: 2021-03-10 11:16:45
Data udostępnienia informacji: 2021-03-10 11:16:45
Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-10 11:51:40

Wersja do wydruku...

corner   corner