OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 17 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 802 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu uchwały nr XXXVII/739/21 Rady Miasta Opola z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia gminnego programu rewitalizacji Opola.
Gminny program rewitalizacji Opola sporządzany jest dla obszaru określonego w uchwale nr XXXIV/706/20 Rady Miasta Opola z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Opolu.
Szczegółowe informacje dotyczące rewitalizacji oraz planowanych formach konsultacji społecznych i ich terminach udostępniane są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.archiwum.bip.um.opole.pl w zakładce Rewitalizacja.
Zainteresowani mogą zgłaszać propozycje przedsięwzięć rewitalizacyjnych do ujęcia w gminnym programie rewitalizacji Opola. Propozycje przedsięwzięć należy opisać według udostępnionego na w/w stronie formularza. Wypełnione formularze należy składać w terminie do dnia 31 maja 2021 r.:
- w postaci papierowej przekazanej osobiście do urn znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Opola (Rynek – Rausz, pl. Wolności 7/8),
- w postaci papierowej przekazanej pocztą na adres: Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole,
- w postaci elektronicznej na adres e-mail: bu@um.opole.pl,
- za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
Prezydent Miasta Opola informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – RODO (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na naszej stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.archiwum.bip.um.opole.pl w zakładce Rewitalizacja.
Prezydent Miasta Opola