logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania polegającego na wykonaniu robót polegających na utrzymaniu i remontach nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola.

Numer ogłoszenia: 258277 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

 

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania polegającego na wykonaniu robót polegających na utrzymaniu i remontach nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola..

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

 

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola polegający na: 1. remoncie cząstkowym nawierzchni masą betonu asfaltowego grysowego przy grubości warstwy 4 cm z transportem na odległość do 10 km 2. remoncie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego przy grubości warstwy 4 cm z transportem masy na odległość do 10 km 3.dodatek za każdy 1 cm grubości warstwy. Powierzchnia do wykonania 50 - 300 m2.

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

 

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

 

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

 

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

 

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

 

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

 

    BISEK asfalt Michał Bisek, ul. Granitowa 7, 55-311 Kostomłoty, kraj/woj. dolnośląskie.

 

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189701,00 PLN.

 

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

 

    Cena wybranej oferty: 233332,23

 

    Oferta z najniższą ceną: 233332,23 / Oferta z najwyższą ceną: 233332,23

 

    Waluta: PLN.

 

ZAŁĄCZNIK I

 

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

 

    1. Podstawa prawna

 

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

 

    2. Uzasadnienia wyboru trybu

 

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

    Realizacja zamówienia uzupełniającego będzie od dnia 5 listopada br.do czasu podpisania nowej umowy z wykonawcą wybranym w przetargu. W zamówieniu podstawowym zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego. Z Wykonawcą świadczącym w/w roboty zostały prowadzone negocjacje co zastało zaprotokołowane protokołem z dnia 05.11.2013 r.

 

Nazwa dokumentu: zamówienie uzupełniające - utrzymanie i remont dróg
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2013-12-02 10:05:59
Data udostępnienia informacji: 2013-12-02 10:05:59
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-02 10:07:39

Wersja do wydruku...

corner   corner