ZARZĄDZENIE NR OR.II-0155-696/2003
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 15 grudnia 2003 r.
w sprawie rozłożenia na raty opłaty tytułem wieczystego użytkowania gruntu oraz umorzenia odsetek za nieterminowe wpłaty.
Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego w latach 1999-2003 (Dz.U. 98.150.98 - tekst: ostatnia zmiana 2003.01.01. Dz.U.02.216.1826 - art. 17) oraz na podstawie uchwały Nr XX/316/00 Rady Miasta Opola z dnia 27 stycznia 2000r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania wierzytelności jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych miasta Opola z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy - ordynacja podatkowa, oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności, a także organów do tego uprawnionych.
postanawiam:
§1
1) Wyrazić zgodę na rozłożenie na 9 rat kwotę 909,39 zł opłaty tytułem wieczystego użytkowania gruntu za lata 2001-2003 dla Państwa Joanny Wanot - Stauffer i Pawła Stauffer zam. Opole, ul. Królowej Jadwigi 20 wg następującej propozycji:
I rata do 15.12.2003r. 101,04 zł
II rata do 15.01.2004r. 101,04 zł
III rata do 15.02.2004r. 101,04 zł
IV rata do 15.03.2004r. 101,04 zł
V rata do 15.04.2004r. 101,04 zł
VI rata do 15.05.2004r. 101,04 zł
VII rata do 15.06.2004r. 101,04 zł
VIII rata do 15.07.2004r. 101,04 zł
IX rata do 15.08.2004r. 101,07 zł
RAZEM: 909,39 zł
Całkowita spłata winna nastąpić do 15.08.2004r.
2) wyrazić zgodę na umorzenie 1/2 kwoty odsetek po ostatecznym obliczeniu po terminowym uregulowaniu należności głównej, a l / 2 kwoty odsetek po ostatecznym obliczeniu należy wpłacić do 15.08.2004r. dla Państwa Joanny Wanot - Stauffer i Pawła Stauffer zam. Opole, ul. Królowej Jadwigi 20.
§2
Zarządzenie realizuje Wydział Finansowo - Księgowy Urzędu Miasta Opola.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński