logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
minus Sprawy komórek organizacyjnych
   minus Wydział Spraw Obywatelskich
   plus Wydział Sportu
   minus Wydział Komunikacji
   plus Centrum Dialogu Obywatelskiego
   plus Wydział Promocji
   plus Wydział Polityki Społecznej
   minus Biuro Nadzoru Odbioru Odpadów Komunalnych
   plus Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30 OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: „DOSTAWA TONOMETRU BEZKONTAKTOWEGO ORAZ PACHYMETRU Z SONDĄ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU” • przedmiotem zamówienia jest dostawa tonometru bezkontaktowego oraz pachymetru z sondą dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”: ­ Zadanie nr 1: Tonometr bezkontaktowy – CPV 38636000-2 ­ Zadanie nr 2: Pachymetr z sondą - CPV 38636000-2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych • Termin złożenia ofert – 21.12.2010 godz. 1400 • Otwarcie ofert nastąpi dnia – 21.12.2010 godz. 1430 • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:  prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.  spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp. - Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; - Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w Rozdziale 2 pkt. 1; (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z powodów wymienionych w Rozdziale 2 pkt. 2 i 3; (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) . - Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). - Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; - W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy przedstawić świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych • Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl , www.srodmiescie.opole.pl • SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy. Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (77) 44-120-72 lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl • Kryterium oceny ofert: - cena ofertowa – 100 % • Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego. • Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17 • Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 15 • Termin związania ofertą - 30 dni • Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. • Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Nazwa dokumentu: Dostawa tonometru bezkontaktowego oraz pachymetru z sondą
Podmiot udostępniający: SP ZOZ Śródmieście w Opolu, ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole
Osoba, która wytworzyła informację: Mariola Przybyła
Osoba, która odpowiada za treść: Bogusława Pachniowska
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2010-12-21 15:32:00
Data udostępnienia informacji: 2010-12-21 15:32:00
Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-20 10:46:09

Wersja do wydruku...

corner   corner