Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Gustawa Morcinka
w Opolu
Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka
- adres: 45 – 705 Opole, ul. Bończyka 13
- numer tel/fax: 077/ 4742887
- e-mail: sp8opole@wodip.opole.pl
psp8@atekom.pl
- adres strony internetowej: www.wodip.opole.pl/~sp8opole
- dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
- wicedyrektor: brak
- główny księgowy: Krystyna Kucharz
- kierownik gospodarczy: Krystyna Kolwicz
- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bagińska
Majątek:
- Budynek i boisko 876 577 zł
- Maszyny i urządzenia techniczne 3 711 zł
- Narzędzia i przyrządy 5 697 zł
- Wyposażenie 128 076 zł
- Zbiór biblioteczny 39 541 zł
Razem : 1 053 541 zł
Budżet:
dział 801 Rozdz. 80101 - 1 148 500 zł
środki budżetowe - 240 700 zł
w tym :
- wynagrodzenia i pochodne - 1 148 500 zł
- energia - 115 000 zł
- remonty - 28 900 zł
- zakup pomocy - 5 800 zł
- zakładowy fundusz socjalny - 48 400 zł
- zakup usług pozostałych - 7 700 zł
dział 854 Rozdz. 85401 - świetlice szkolne
środki budżetowe - 150 000 zł
w tym:
- wynagrodzenia i pochodne - 133 700 zl
- energia - 7 700 zł
- konserwacja urządzeń - 1 200 zł
- zakładowy fundusz socjalny - 6 500 zł
Dział 801 Rozdz. 80101 - Dochody własne
1. plan dochodów własnych - 11 004 zł
2. wpływy z usług - 10 000 zł
3. wydatki - 10 500 zł
Wykaz regulaminów:
-
REGULAMIN PRACY PSP 8
-
REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH
-
REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ZDROWOTNEGO
-
REGULAMIN PREMIOWANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8
- REGULAMIN KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
-
INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW
-
INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD I TRYBU PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI W JEDNOSTCE OŚWIATOWEJ OBJĘTEJ OBSŁUGĄ FINANSOWO KSIĘGOWĄ W PSP 8
-
INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA
-
INSTRUKCJA EWAUKACJI
-
REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY DYREKTORA (dot. nauczycieli)
-
REGULAMIN PRACY RADY PEDAGOGICZNEJ W PSP 8
-
REGULAMIN PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ W PSP 8
-
REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ W PSP 8
-
REGULAMIN NAUCZYCIELA DYŻURNEGO
-
REGULAMIN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
-
REGULAMIN RADY RODZICÓW W PSP 8
-
INSTRUKCJA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
-
REGULAMIN NAGRÓD PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYCH W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W OPOLU
Wszystkie wymienione regulaminy są udostępniane w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Opolu.
Zamówienia publiczne:
Obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce przyjmowania interesantów
|
dni
|
godziny
|
1. Sekretariat szkolny
|
od poniedziałku
do piątku
( w dni robocze)
|
7.00 – 15.00
|
2. Gabinet dyrektora
|
a) od poniedziałku do piątku oraz
b) w dni spotkań nauczycieli z rodzicami (wywiadówki, zebrania, konsultacje)
|
8.00 – 16.00
16.00 – 20.00
|
3. Księgowość
|
od poniedziałku
do piątku
|
8.00 – 14.30
|
4. Pokój nauczycielski, sale lekcyjne:
- pedagog szkolny,
- nauczyciele
|
od poniedziałku
do piątku oraz w dni wywiadówek, spotkań konsultacji
ustalone terminy wywiadówek, zebrań, konsultacji
|
godz. pracy pedagoga:
poniedziałek
11.30 - 15.30
wtorek 8.00 – 12.00
pozostałe dni tygodnia
10.00 – 14.00
16.00 – 20.00
|
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
W placówce obowiązuje ?Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów?.
Sprawy zgłaszane ustnie odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach zespołów, dziennikach , teczkach aktowych i jeśli nie wymagają konsultacji z osobami z zewnątrz lub z instytucjami – są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni.
Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się na nich datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie, z kim skonsultować, podaje również własną propozycję załatwienia sprawy. Następnie pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje za pokwitowaniem, według kompetencji, pracownikom do załatwienia.
Odpowiedź, udzielana na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy są wysyłane listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.
Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeżeli wymagają postępowania wyjaśniającego: czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Wydział Oświaty UM, Kuratorium, MOPR, Kurator Sądowy, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Radca Prawny..., są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy. O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany.
Wszystkie sprawy są załatwiane według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.