logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Gustawa Morcinka
w Opolu

 

 
 
Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka
- adres: 45 – 705 Opole, ul. Bonczyka 13
- numer tel/fax: 077/ 4742887
- adres strony internetowej: www.wodip.opole.pl/~sp8opole
- dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
- wicedyrektor: brak
- główny księgowy: mgr Daniela Dyl
- kierownik gospodarczy: mgr Teresa Szpulak
- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bagińska

Majątek na dzień 31.12.2013 r.:

- budynek i boisko                                                                653.048,62 zł

- ogrodzenie                                                                           15.339,98 zł

- wyposażenie                                                                       225.218,77 zł

- zbiór biblioteczny                                                                50.920,36 zł

 

Plan wydatków budżetowych na rok 2014:

 

Dział 801

Rozdział 80101                               

Wydatki ogółem                                                                   1.425.614 zł

w tym:

- wynagrodzenia i pochodne                                                 1.188.560 zł

- świadczenia na rzecz osób fizycznych                                      2.500 zł

- wydatki związane z realizacja zadań statutowych                            234.554 zł

   w tym m.in. :

            zakup energii                                                               114.300 zł

            zakup usług remontowych                                              6.900 zł

            zakup usług pozostałych                                               12.600 zł

            odpis na ZFŚS                                                                          61.800 zł

 

 

Dział 854

Rozdział 85401                               

Wydatki ogółem                                                                      145.600 zł

w tym:

- wynagrodzenia i pochodne                                                    129.600 zł

- świadczenia na rzecz osób fizycznych                                         400 zł

- wydatki związane z realizacja zadań statutowych                   15.600 zł

   w tym m.in. :

            zakup energii                                                                   5.100 zł

            zakup usług pozostałych                                                    500 zł

            odpis na ZFŚS                                                                   7.400 zł

Plan finansowy wydzielonego rachunku dochodów na rok 2014:

 

Dział 801                                                                                                                                                      Rozdział 80101

Przychody własne ogółem                                                    26.300 zł

w tym:

- wpływy z różnych opłat                                                            300 zł

- dochody z najmu                                                                  25.200 zł

- odsetki                                                                                       800 zł

 
Wykaz regulaminów:
·         REGULAMIN PRACY PSP 8
·         REGULAMIN KONTROLI ZARZĄDCZEJ
·         REGULAMIN ORGANIZACYJNY
·         REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH
·         REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ZDROWOTNEGO
·         REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY DYREKTORA( dot. nauczycieli)
·         REGULAMIN NAGRÓD PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI
·         REGULAMIN PREMIOWANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8
·         REGULAMIN WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH ZATRUDNIONYCH W PSP NR 8
·         REGULAMIN PRACY RADY PEDAGOGICZNEJ W PSP 8
·         REGULAMIN NAUCZYCIELA DYŻURNEGO
·         REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ W PSP 8
·         REGULAMIN PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ W PSP 8
·         REGULAMIN NADAWANIA UCZNIOM TYTUŁU OPOLSKIEGO ORŁA
·         REGULAMIN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
·         REGULAMIN RADY RODZICÓW W PSP 8
·         REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZEDNICZE W PSP NR 8
·         REGULAMIN DOKONYWANIA OCENY PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH  W PSP NR 8
·         REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZEPROWADZAJĄCEJ POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
·         PROCEDURA DOKONYWANIA OCENY PRACY NAUCZYCIELA W PSP NR 8
·         PROCEDURY PRZYZNAWANIA PRZEZ DYREKTORA DODATKU MOTYWACYJNEGO NAUCZYCIELOM W PSP NR 8
·         PROCEDURY AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W PSP NR 8
·         PROCEDURA DOPUSZCZANIA PROGRAMÓW NAUCZANIA DO UŻYTKU SZKOLNEGO W PSP NR 8
·         PROCEDURA POSTĘPOWANIA W SYTUACJI ZAISTNIENIA WYPADKU UCZNIA  W PSP NR 8
·         ZASADY KORZYSTANIA Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH OBOWIĄZUJĄCYCH  W PSP NR 8
·         PROCEDURY WPROWADZANIA I PRZEKAZYWANIA DANYCH W SYSTEMIE INFORMACJI OŚWIATOWEJ
·         PROCEDURA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
·         KRYTERIA RUCHU KADROWEGO W PSP NR 8 ( dot. nauczycieli)
·         INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW 
·         INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD I TRYBU PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI W JEDNOSTCE OŚWIATOWEJ OBJĘTEJ OBSŁUGĄ FINANSOWO KSIĘGOWĄ W PSP 8
·         INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA
·         INSTRUKCJA EWAUKACJI
·         INSTRUKCJA  W  SPRAWIE  OCHRONY  DANYCH  OSOBOWYCH

 - Regulamin Zespołów Nauczycielskich w Publicznej Szkole

   Podstawowej nr 8 w Opolu

 - Procedura Monitorowania Realizacji Podstawy Programowej

   w Publicznej Szkole Podstawowej nr 8 w Opolu,                

 - Procedura Egzekwowania Obowiązku Szkolnego w Publicznej Szkole

   Podstawowej nr 8 w Opolu,

 - Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym  Służącym do

    Przetwarzania Danych Osobowych w Publicznej Szkole

   Podstawowej nr 8 w Opolu

 - Instrukcja Wydawania Posiłków w Publicznej Szkole Podstawowej nr 8

   w Opolu,

 - Polityka Bezpieczeństwa w Zakresie Zarządzania Systemem Informatycznym

   Służącym do Przetwarzania Danych Osobowych w Publicznej Szkole

   Podstawowej nr 8  w Opolu,

-  Regulamin Rekrutacji Uczniów do Klas Pierwszych w Publicznej Szkole 

   Podstawowej nr 8,

-  Regulamin Pracy Komisji Rekrutacyjnej w Publicznej Szkole

   Podstawowej nr 8 w Opolu

 
Wszystkie wymienione regulaminy są udostępniane w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Opolu.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
·         rejestr wzorów pieczęci użytkowanych w szkole,
·         rejestr pism przychodzących i wychodzących
·         księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych świadectw szkolnych,
·         księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych duplikatów świadectw,
·         księga absolwenta – ewidencja wydanych zaświadczeń z OKE,
·         rejestr wydanych legitymacji szkolnych, kart rowerowych, legitymacji PKS
i PKP dla nauczycieli,
·         księga uczniów,
·         księga ewidencji dzieci i młodzieży,
·         arkusze ocen,
·         dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne,
·         jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu, dn. 9.03.2001 r. , podległych Kuratorium Oświaty w Opolu,
·         rejestr zatrudnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),
·         rejestr zwolnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),
·         rejestr udzielonych urlopów dla poratowania zdrowia (nauczyciele),
·         rejestr osób przechodzących na emeryturę lub rentę,
·         rejestr zatrudnionych emerytów i rencistów,
·         rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli,
·         rejestr świadczeń przyznanych z Funduszu Socjalnego i Zdrowotnego,
·         ewidencja wyjść w godzinach pracy (służbowo – nauczyciele i pozostali pracownicy),
·         ewidencja wyjść w godzinach pracy (prywatnie - pracownicy niepedagogiczni),
·         rejestr wydawanych delegacji służbowych,
·         rejestr wydawanych biletów MPK pracownikom (wyjścia służbowe),
·         ewidencja przyjmowanych telefonogramów,
·         rejestr rozmów telefonicznych (służbowych i prywatnych),
·         ewidencja przeprowadzanych kontroli wewnętrznych w placówce,
·         księga (rejestr) kontroli zewnętrznych szkoły,
·         rejestr czeków gotówkowych,
·         rejestr obrotów i sald,
·         rejestr umów zleceń,
·         rejestr KW i KP,
·         księga inwentarzowa środków trwałych,
·         dziennik księgowań,
·         rejestr wydawania zaświadczeń o zarobkach,
·         książka kontroli sanitarnej,
·         książka obiektu budowlanego,
·         ewidencja szkoleń z zakresu BHP i higieny pracy,
·         kartoteki/ewidencja wydawanej odzieży roboczej i ochronnej,
·         rejestr wypadków pracowników w drodze do pracy lub z pracy,
·         rejestr wypadków pracowników przy pracy,
·         księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej,
·         rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej,
·         księgi protokołów z posiedzeń Rady Rodziców,
·         księgi protokołów z posiedzeń zespołów wychowawczych,
·         ewidencja uczniów objętych dozorem kuratora sądowego,
·         ewidencja dzieci korzystających pomocy materialnej,
·         rejestr wypożyczeń książek,
·         ewidencja zbiorów bibliotecznych,
·         rejestr ubytków bibliotecznych,
·         ewidencja kart zdrowia uczniów,
·         książka zabiegów,
Dokumentacja przechowywana w archiwum zakładowym:
·    

- arkusze ocen absolwentów (rocznik 1989 – 1993 )

- dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne  (2009/2012)(2012/2013)(2013/2014)

- protokóły z posiedzeń Komisji socjalnej( 2008- 2012)(2013)

- księgi protokołów Rad Pedagogicznych( 2000 – 2010)(2011-2013)

- rachunkowość (2001-2003)(2004-...)

- dokumentacja inwentaryzacyjna ( 2007 i 2010 )

Zamówienia publiczne:
Obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
 
Kontrole:

 

Termin kontroli:

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

07.11.2011

 

Kuratorium Oświaty       
  w Opolu

Urzędowa kontrola żywności i  punktu wydawania posiłków.

23.03.2011 r.

Prezydent Miasta Opola

Inspektor ds. BHP

Główny Specjalista ds. bezpieczeństwa

Rejestr wypadków uczniów, dokumentacja wycieczek i zielonych szkół.

Przeglądy instalacyjne obiektu i jego otoczenia.

Sanitariaty szkolne.

16.11.2011 r.

Państwowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna               w  Opolu

Kontrola bieżąca stanu sanitarnego pomieszczeń pracowniczych i dla uczniów, ławki, krzesła, certyfikaty.

14.06.2012 r.

Kuratorium Oświaty

w Opolu

Monitorowanie/ pilotaż projektu, arkusze kontroli w zakresie obowiązku szkolnego

15.12.2012 r. 16.12.2012 r.

Państwowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna              w Opolu

Pomiar wzrostu uczniów, ławek i krzeseł.

18.12.2012 r.

ZUS w Opolu

Inspektor kontroli

Prawidłowość obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek,

świadczenia emerytalne i rentowe, wystawianie zaświadczeń do celów ubezpieczeń społecznych.

12.09.2013 r.

Prezydent Miasta Opola

Inspektor ds. kontroli finansowej

Prawidłowość gospodarowania środków          ZFŚS 2010/2012

29.01.2014 r.

Państwowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna                w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego pomieszczeń szkoły.

Ocena podziału godzin zajęć lekcyjnych.

11.02.2014 r.

Państwowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna                w Opolu

Ocena realizacji programu edukacji antynikotynowej dla uczniów kl. I –III szkół podstawowych ”Nie pal przy mnie proszę”.

Ocena realizacji programu edukacyjnego „Trzymaj Formę”

14.03.2014 r.

Kuratorium Oświaty            w Opolu

Monitoring przygotowania szkoły na przyjęcie  dzieci 6 – letnich.

04.04.2014r. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykołów Rolno - Spożywczych w Opolu Kontrola ex-post krzżową. Dotyczy programu  "Owoce w szkole" i dopłaty do spożycia mleka oraz przetworówmlecznych w placówkach oświatowych.
27-29.04.2014r. Kuratorium Oświaty w Opolu Ewalucja zewnętrzna - całościowa.
05-06.05.2014r. Kuratorium Oświaty w Opolu Ewalucja zewnętrzna - całościowa.
13.06.2014r. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Opolu Kontrola ex-post krzyżową. Dotyczy programu "Owoce w szkole" i dopłaty do spożycia mleka oraz przetworów mlecznych w placówkach oświatowych.
16.06.2014r. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu Utrzymanie obektów budowlanych szkoły.
09.03.2015r. Państwowy Inspektorat Sanitarny w Opolu Dotyczy oceny realizacji programu edukacyjnego "Trzymaj Formę".
15.06.2015r. Kuratorium Oświaty w Opolu

Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły.

Przestrzeganie prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków w szkole.

 

Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne w sekretariacie szkoły. 
Przyjmowanie i załatwianie spraw:

 

Miejsce przyjmowania interesantów
dni
godziny
1. Sekretariat szkolny
od poniedziałku
do piątku
( w dni robocze)
 
7.00 – 15.00
2. Gabinet dyrektora
a) od poniedziałku do piątku oraz
b) w dni spotkań nauczycieli z rodzicami (wywiadówki, zebrania, konsultacje)
8.00 – 16.00
 
16.00 – 20.00
3. Księgowość
od poniedziałku
do piątku
8.00 – 15.00
4. Pokój nauczycielski, sale lekcyjne:
- pedagog szkolny,
 
 
 
- nauczyciele
poniedziałek               wtorek                             środa                          czwartek                    piątek                                     w dni wywiadówek, spotkań konsultacji
ustalone terminy wywiadówek, zebrań, konsultacji
10.00 - 16,00                                             8.00  –  16.00                                        9.00 – 13.30          8.00- 13.30                         8.45  - 12.30
wg harmonogramu ustalonego na rok szkolny                                       
 
 

Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne w sekretariacie szkoły.

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
W placówce obowiązuje Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów.
Sprawy zgłaszane ustnie odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach zespołów, dziennikach , teczkach aktowych i jeśli nie wymagają konsultacji z osobami z zewnątrz lub z instytucjami – są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni.
Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się na nich datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie, z kim skonsultować, podaje również własną propozycję załatwienia sprawy. Następnie pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje za pokwitowaniem, według kompetencji, pracownikom do załatwienia.
Odpowiedź, udzielana na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy są wysyłane listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.
Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeżeli wymagają postępowania wyjaśniającego: czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Wydział Oświaty UM, Kuratorium, MOPR, Kurator Sądowy, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Radca Prawny..., są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy. O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany.
Wszystkie sprawy są załatwiane według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Załączniki do pobrania: 2004-07-20 15:28:18 - Statut szkoły (88.79 kB)
2004-07-20 15:31:57 - Wybrane regulaminy (96.00 kB)
2011-09-28 11:31:06 - Struktura organizacyjna (26.50 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 8
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Krzeszowska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-01 15:31:52

Wersja do wydruku...

corner   corner