logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 5
 w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:
          
    -      nazwa szkoły:         Przedszkole Publiczne Nr 5
    -      adres :                    45-037 Opole, ul. Sienkiewicza 3
    -      nr telefonu :            77454 28 68
    -      fax:                          77454 28 68
    -     e-mail                       pp5.opole@wp.pl
-           adres strony www:   pp5.opole.pl
-           dyrektor:                  mgr Jolanta Haracz
-           wicedyrektor:           brak
-           główny księgowy:  
-           inne stanowiska kierownicze:   brak
-           podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne Nr 5
-           odpowiedzialny za treść: Jolanta Haracz
 
Majątek: - środki trwałe :
 
                                         
                                             a) budynek przedszkola:        511.187,00 zł
                                             b) budynek zaplecza:               56.400,00 zł
                                             c) ogrodzenie metalowe:         56.055,78 zł
                                             d) zestaw komputerowy:           6.136,13 zł
                                             e) dźwig towarowy:                 43.244,00 zł
                                             f) wyposażenie placu zabaw:   78.639,98 zł
                                             g) urządzenia kuchenne:          20.609,35 zł
                                             h) kserokopiarka:                       4.126.04 zł
                                                  razem:                               776.398,28 zł
 
                    - pozostałe środki trwałe:                                 136.749,44 zł
                    - zbiory biblioteczne:                                           2.638,08 zł
 
Budżet:
 
Środki budżetowe:
 
 Dochód wg planu :                                          873.703,00 zł
 Przewidywane wykonanie :                             873.703,00 zł
 w tym : wynagrodzenie osobowe -                 833.600,00 zł
                 pozostałe wydatki bieżące -                40.103,00 zł
 
 Wydzielony rachunek dochodów:
 
 Projekt planu na 2013r.                                  350.100,00 zł
 w tym: wpływy z usług -                              347.600,00 zł
               pozostałe odsetki -                                 2.500,00 zł
 
Wydatki :
      1.   § 3020 - bezpieczeństwo i higiena pracy:         5.500,00 zł
      2.   § 4110 - składki ZUS:                                       1.000,00 zł
      3.   § 4120 - składki na fundusz pracy:                      200,00 zł
      4.   § 4170 - umowy zlecenia:                                 5.800,00 zł
 
  1. § 4210 - zakup materiałów i wyposażenia :     38.900,00 zł
  2. § 4220 - zakup żywności :                             117.600,00 zł
  3. § 4240 - zakup pomocy naukowych,
                     dydaktycznych:                                  13.000,00 zł
4.   § 4260 - zakup energii:                                    72.600,00 zł
5.   § 4270 - zakup usług remontowych:               58.100,00 zł
6.   § 4280 – zakup usług zdrowotnych:                  2.700,00 zł
7.   § 4300 - zakup usług pozostałych:                  24.200,00 zł
8.   § 4350 - zakup usług dostępu do sieci
                     internet:                                                  700,00 zł
9.   § 4370 - opłaty telefonii stacjonarnej:              2.600,00 zł
    10.   § 4410 - delegacje służbowe:                            1.700,00 zł
    11.   § 4430 - różne opłaty i składki:                         2.700,00 zł   
    12.   § 4700 – szkolenia pracowników:                      2.800,00 zł                       
 
                     Wydatki ogółem:                             3 50.100,00 zł
 
Wykaz regulaminów i instrukcji obowiązujących w Przedszkolu Publicznym   Nr 5 w Opolu:
 
  1. Regulamin Pracy,
  2. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami,
  3. Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 5 w Opolu,
  4. Statut,
  5. Regulamin organizacyjny,
  6. Regulamin zakładowego Funduszu zdrowotnego,
  7. Regulamin Funduszu Socjalnego,
  8. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli,
  9. Regulamin dofinansowania doskonalenia nauczycieli,
  10. Regulamin przeprowadzania kontroli finansowej,
  11. Regulamin Zakładowy dot. realizacji wydatków o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14 000,00 euro
  12. Regulamin naboru na stanowiska urzędnicze,
  13. Regulamin komisji przetargowej,
  14. Regulamin kontroli wewnętrznej,
  15. Instrukcja inwentaryzacji,
  16. Instrukcja sporządzania obiegu i kontroli dokumentów,
  17. Instrukcja zabezpieczenia mienia,
  18. Instrukcja kasowa,
  19. Zasady i procedury postępowań o zamówienia publiczne,
  20. Plan kont.
  21. Polityka rachunkowości.

 

 Rejestry, ewidencje, archiwa.
 
1. W przedszkolu obowiązują następujące rejestry:
-          rejestr dzieci zapisanych do przedszkola,
-          rejestr wypadków,
-          rejestr wyjść w godzinach pracy,
-          rejestr zwolnień lekarskich.
 
2. W przedszkolu obowiązuje ewidencja druków ścisłego zarachowania.
 
3. W archiwum przedszkolnym znajduje się następująca dokumentacja:
-          księgowa: księgi rachunkowe zadań własnych- dzienniki finansowe,
            dowody księgowe, plany finansowe, sprawozdania finansowe,
             listy płac, karty wynagrodzeń,
-     kadrowa:    akta personalne,
-     pedagogiczna: dzienniki lekcyjne, plany pracy, sprawozdania z nadzoru
       pedagogicznego, arkusze obserwacji, dokumentacja badań własnych,
-          dotycząca organizacji pracy: regulaminy,
-          rekrutacji dzieci do przedszkola: karty zgłoszeń dzieci,
-          dotycząca pracy rady rodziców : plany, książka przychodów i dochodów.
            dowody bankowe.
 
  
Zamówienia publiczne: przedszkole nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.
 
Kontrole – protokoły są dostępne w kancelarii przedszkola – gabinet dyrektora.
 
 

 

 

 
 
 
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
 
miejsce przyjmowania interesantów : gabinet dyrektora, pokój nauczycielski,
         pomieszczenie intendentki,     
- w jakich dniach i godzinach : codziennie w zależności od potrzeb oraz podczas      godzin kancelaryjnych dyrektora,   
-          w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw : na bieżąco,
-          jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce : bez dziennikowy system kancelaryjny oparty na rzeczowym wykazie akt,
-          w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne : na bieżąco, zgodnie z terminami realizacji podanymi na pismach,
-          w jakiej kolejności załatwiane są sprawy : na bieżąco zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-17 13:26:36 - Statut przedszkola (215.00 kB)
2004-07-17 13:27:53 - Regulamin Wynagradzania (108.50 kB)
2004-07-17 13:29:20 - Regulamin Pracy (127.00 kB)
2011-10-04 12:40:31 - Struktura organizacyjna (22.00 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 5
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 5 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jolanta Haracz
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jolanta Haracz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 13:06:39
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 13:06:39
Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-31 12:20:56

Wersja do wydruku...

corner   corner