URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko do spraw archiwum
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie – wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy – 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
|
Certyfikat lub dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie języków obcych
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy – Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) posiadanie cech osobowych i predyspozycji jak np. pracowitość, dyspozycyjność,odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
- Utrzymywanie w aktualnym stanie zasobów archiwalnych.
- Profilaktyka akt stanu cywilnego i akt zbiorowych.
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
- Prowadzenie ewidencji i rejestracja w aktach stanu cywilnego przypisków (krajowych) przychodzących z innych urzędów stanu cywilnego.
- Załatwianie korespondencji krajowej.
- Potwierdzanie danych zawartych we wnioskach o wymianę dowodu osobistego na podstawie ksiąg stanu cywilnego.
- Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
- Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków dowodowych.
- Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
- Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
- Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
4. Warunki pracy na stanowisku: praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.
5. W miesiącu lipcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw archiwum w terminie do dnia 05 września 2014 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych