ZARZĄDZENIE nr OR.I-0152-32/2004
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 24 sierpnia 2004 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola
Na podstawie § 52 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (Zarządzenie nr OR.I-01 52-21/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 czerwca 2004 r. z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:
§1
W Regulaminie Kontroli Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr OR. 11-01 52/1 8/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 czerwca 2003r. w sprawie Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola, wprowadza się następujące zmiany:
1. Wprowadza się nowy wzór załącznika nr 5 do zarządzenia nr OR. 11-01 52/1 8/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 czerwca 2003r. w sprawie Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola, określony w załączniku nr 1 do zarządzenia;
2. Traci ważność dotychczasowy wzór załącznika nr 5 do zarządzenia nr OR. 11-01 52/1 8/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 9 czerwca 2003r. w sprawie Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola.
§2
Wykonanie zarządzenia powierzam wydziałom Urzędu Miasta oraz miejskim jednostkom organizacyjnym.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Stanisław Ciepły
Z-ca Prezydenta Miasta
Załącznik nr 1 do
zarządzenia nr OR.I-0152-32/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 24 sierpnia 2004 r.
- nowy wzór załącznika nr 5 do
zarządzenia nr OR.11-0152/18/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 czerwca 2003r.
............................................................................
(nazwa i adres samorządowej jednostki organizacyjnej)
.................................
(miejscowość, data)
Protokół przyjęcia ustnych wyjaśnień
Na podstawie § 33 ust.1 Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola
............................................................................................................
(imię i nazwisko i stanowisko służbowe)
w dniu ......................................... przyjął od:
................................................................................................................
(imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe składającego wyjaśnienia)
ustne wyjaśnienia w sprawie:
..........................................................................................................
o następującej treści:
......................................................................................................................................
..........................................................................................
Drzed podpisaniem składający wyjaśnienia zapoznał się z treścią protokołu. ................... dnia ..................
................................... dnia ...........................................
.....................................................
podpis osoby składającej wyjaśnienia
.............................................
podpis kontrolera
miejscowość