ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-22/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 stycznia 2007 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
W Procedurze badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącej załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-47/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 marca 2006 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola wprowadzam następujące zmiany:
1) ust. 4 otrzymuje brzmienie:
Ilość odwiedzin: | 1973 |
Nazwa dokumentu: | OR.I-0152-22/07-zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-31/11 z dnia 28.01.2011 r. |
Skrócony opis: | zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
|
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która odpowiada za treść: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2007-01-10 09:20:30 |
Data udostępnienia informacji: | 2007-01-10 09:20:30 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-31 09:56:17 |
Wersja do wydruku...
Rejestr zmian...