ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-99 /07
PREZYDENTA MIASTA OPOLE
z dnia 3 lipca 2007 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie § 2 ust.1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-52/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 kwietnia 2006 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z późn. zm.) postanawiam co następuje :
§ 1
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń w Wydziale Świadczeń Socjalnych w składzie:
Przewodnicząca:
Jolanta Cisek – Sekretarz Miasta Opola
Członkowie:
1. Anna Koska - Naczelnik Wydziału Świadczeń Socjalnych
2. Urszula Otrębowicz-Radecka - Kierownik Referatu Ustalania Uprawnień do Świadczeń w Wydziale Świadczeń Socjalnych
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta