logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 57/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
 z dnia 17 kwietnia  2007 r.

 

w sprawie wprowadzenia procedury ustalającej zasady wysyłania przesyłek pocztowych w Urzędzie Miasta Opola

 

 

Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zmianami) – postanawiam, co następuje:

 

§ 1

 

1.      W Urzędzie Miasta Opola za pośrednictwem Kancelarii Ogólnej wysyłane są następujące rodzaje przesyłek:

 

1)     list zwykły,

 

2)     list priorytetowy zwykły,

 

3)     list zagraniczny zwykły,

 

4)     paczka zwykła,

 

5)     paczka priorytetowa,

 

6)     przesyłka kurierska.

 

7)     list polecony,

 

8)     list polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

9)     list priorytetowy polecony,

 

10) list priorytetowy polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

11) list za pobraniem,

 

12) list za pobraniem priorytet,

 

13) list zagraniczny polecony,

 

14) list zagraniczny polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

15) list zagraniczny polecony priorytetowy,

 

16) list zagraniczny polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru priorytetowy.

 

2.      Pod określeniem Wysyłający rozumie się wydziały, referaty i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy.

 

 

 

 

 

§ 2

 

Ogólne zasady wysyłania przesyłek pocztowych w Urzędzie Miasta Opola.

 

1.      Pracownicy Urzędu przekazują do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Opola przesyłki pocztowe prawidłowo opieczętowane i zaadresowane celem ich wysłania do adresata

 

2.      Wzór prawidłowo zaadresowanych i opieczętowanych przesyłek stanowi Załącznik nr 1 niniejszego Zarządzenia

 

3.      W przypadku wysyłania przesyłek typu:

 

1)     list polecony,

 

2)     list polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

3)     list priorytetowy polecony,

 

4)     list priorytetowy polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

5)     list za pobraniem,

 

6)     list za pobraniem priorytet,

 

7)     list zagraniczny polecony,

 

8)     list zagraniczny polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,

 

9)     list zagraniczny polecony priorytetowy,

 

10) list zagraniczny polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru priorytetowy,

 

wysyłający obowiązany jest sporządzić zestawienie przesyłek.

 

Wzór zestawienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

4.      Kancelaria Ogólna przyjmuje przesyłki do nadania w godzinach pracy Urzędu Miasta Opola.

 

5.      Przesyłki pocztowe przekazywane są na pocztę przez Kancelarię Ogólną Urzędu Miasta Opola o godz. 14.30 w dni robocze.

 

 

 

 

 

§ 3

 

Sposób wysyłania przesyłek pocztowych na podstawie zestawienia

 

1.      W celu wysłania przesyłek listowych wymienionych w § 2 pkt.3 należy sporządzić zestawienie przesyłek w wersji elektronicznej.

 

2.      Wysyłający sporządza jedno zestawienie w wersji elektronicznej raz w ciągu dnia na adres: kancelaria@um.opole.pl

 

3.      Po wysłaniu elektronicznego zestawienia przesyłek do Kancelarii Ogólnej należy niezwłocznie do niej dostarczyć listy. ułożone w kolejności jak w zestawieniu.

 

4.      Przesyłki pocztowe dostarczone do godziny 11.00 wysyłane będą w dniu dostarczenia.

 

Przesyłki dostarczone po godzinie 11.00 wysyłane będą w następnym dniu roboczym.

 

 

 

 

 

 

§ 4

 

Przesyłki pocztowe typu:

 

1.           list zwykły,

 

2.           list priorytetowy zwykły,

 

3.           list zagraniczny zwykły,

 

wysyłający powinni dostarczyć do Kancelarii Ogólnej do godziny 14.00 celem ich wysłania.

 

Przesyłki dostarczone po godzinie 11.00 wysyłane będą w następnym dniu roboczym.

 

§ 5

 

Sposób wysyłania paczek

 

1.      Za paczkę uważa się przesyłkę o wadze od 2 do 20kg.

 

2.      Paczka przeznaczona do wysyłki powinna być prawidłowo zapakowana, w przypadku braku możliwości zapakowania przez wysyłającego może on tej czynności dokonać w Kancelarii Ogólnej.                                                                                             

 

3.      Paczka krajowa lub zagraniczna powinna być zaadresowana na druku dostępnym w Kancelarii Ogólnej.

 

4.      Wysyłający powinni dostarczyć paczki do Kancelarii Ogólnej do godziny 14.00 celem ich wysłania w danym dniu roboczym.

 

Paczki dostarczone po godzinie 14.00 wysyłane będą w następnym dniu roboczym.

 

 

 

 

 

 

§ 6

 

Zasady wysyłania przesyłek pocztowych poczta kurierską

 

1.      Usługi kurierskie mogą być zamawiane w Urzędzie Miasta Opola w szczególnych przypadkach w godzinach pracy Kancelarii Ogólnej.

 

2.      Każdorazową potrzebę nadania przesyłki kurierskiej należy natychmiast zgłosić pracownikowi Kancelarii Ogólnej.

 

3.      Pracownicy Urzędu Miasta po dostarczeniu przesyłki do Kancelarii Ogólnej wypełniają druk przesyłki kurierskiej.

 

 

 

 

 

§ 7

 

Kancelaria Ogólna zwróci do Wysyłającego przesyłki uszkodzone, niezaadresowane oraz przyniesione bez wymaganego zestawienia.

 

 

 

 

 

§ 8

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola. Nadzór nad prawidłową realizacją Zarządzenia powierza się Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu.

 

§ 9

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                Prezydent Miasta

                                                                                                Ryszard Zembaczyński

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2007-04-19 08:20:52 - Załącznik Nr 1 (47.50 kB)
2007-04-19 08:23:16 - Załącznik Nr 2 (105.50 kB)

Ilość odwiedzin: 3760
Nazwa dokumentu: OR.I-0152-57/07-zastąpione zarządzeniem Nr 581/10 z dnia 26.02.2010 r.
Skrócony opis: w sprawie wprowadzenia procedury ustalającej zasady wysyłania przesyłek pocztowych w Urzędzie Miasta Opola
Podmiot udostępniający: Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Osoba, która wytworzyła informację: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba, która odpowiada za treść: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2007-03-21 10:02:48
Data udostępnienia informacji: 2007-03-21 10:02:48
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-01 08:38:07

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner