ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-50/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 10 sierpnia 2005 r.
w sprawie określenia etapów naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami) oraz § 5 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zmianami) – zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Wniosek o przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko sporządza:
1) Prezydent, Zastępca Prezydenta, Sekretarz, Skarbnik w stosunku do naczelnika podległego wydziału (w rozumieniu § 2 ust. 1 pkt 6 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola w sprawie określenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
2) Prezydent w stosunku do samodzielnych stanowisk,
3) naczelnik wydziału prowadzący sprawy związane ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad miejskimi jednostkami organizacyjnymi w stosunku do kierownika jednostki,
4) naczelnik wydziału (w rozumieniu § 2 ust. 1 pkt 6 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola) w stosunku do pozostałych stanowisk.
2. Wniosek powinien zawierać:
1) określenie stanowiska,
2) opis stanowiska ze wskazaniem, które wymagania są niezbędne, a które dodatkowe,
* opis powinien zawierać:
- cel istnienia stanowiska,
- wymagania dotyczące kandydata (wykształcenie, kwalifikacje, cechy osobowe, predyspozycje),
- analizę kosztów zatrudnienia pracownika,
- zakres obowiązków,
3) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
4) wskazanie wymaganych dokumentów.
§ 2
Referat Kadr w Wydziale Organizacyjnym przygotowuje ogłoszenie o naborze kandydatów i jest odpowiedzialny za:
1) publikację ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,
2) przyjmowanie ofert (termin – co najmniej 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej),
3) zamieszczenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3
Komisja Rekrutacyjna dokonuje analizy formalnej ofert, wyłania kandydata na wolne stanowisko i sporządza protokół z przeprowadzonego naboru.
§ 4
Komisja Rekrutacyjna przedstawia Prezydentowi protokół z przeprowadzonego naboru, celem podjęcia decyzji o zatrudnieniu.
§ 5
Referat Kadr w Wydziale Organizacyjnym upowszechnia informację o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 6
Realizację zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Stanisław Ciepły
Z-ca Prezydenta Miasta