logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Spis dokumentów:
1. OR.I-0152-50/2005
w sprawie określenia etapów naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjn
2. OR.I-0152-49/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
3. OR.I-0152-48/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
4. OR.I–0152-47/2005- zmienione zarządzeniem OR.I-0152-38/06 z dnia 14 marca 2006 r., zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-481/09 z dnia 23.07.2009 r.
w sprawie zawierania i rozliczania umów zlecenia i o dzieło z osobami fizycznymi w Urzędzie Miasta Opola.
5. OR.I-0152-46/2005
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie powołania zespołów roboczych do spraw realizacji zadań związanych z przystąpieniem Urzędu Miasta Opola do akcji społecznej
6. OR.I-0152- 45/2005
w sprawie wprowadzenia procedury okresowego przeprowadzania monitoringu finansowego spółek handlowych w których jedynym udziałowcem jest miasto Opole
7. OR.I-0152-44/2005
w sprawie określenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi
8. OR.I-0152-43/2005
w sprawie zmiany załącznika nr 8 do Instrukcji dotyczącej obiegu dokumentów finansowych w Urzędzie Miasta Opola.
9. OR.I-0152-42/2005
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
10. OR.I–0152 -41/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.24.2013 z dnia 27.02.2013 r.
w sprawie wprowadzenia procedury windykacji pozostałych dochodów Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych.
11. OR.I– 0152-40/2005-zmienione zarządzeniem OR.I-0152-37/06 PMO z dnia 14 marca 2006 r., zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-480/09 z dnia 23.07.2009 r.
w sprawie wprowadzenia procedury naliczania i rozliczania wynagrodzeń i świadczeń ze stosunku pracy oraz sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
12. OR.I-0152-39/2005 zmienione zarządzeniem Nr OR.I-0152-20/06 z dnia 7.02.2006 r.
w sprawie wprowadzenia procedury pracy zespołów roboczych.
13. OR .I-0152 -38/2005
zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych.
14. OR. I–0152–37/2005
w sprawie wprowadzenia aneksu do zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
15. OR.I-0152-36/2005
w sprawie wprowadzenia do stosowania programu komputerowego w Urzędzie Miasta Opola
16. OR. I–0152-35/2005-zmienione zarządzeniem OR.I-0152-35/07 z dnia 7.03.2007 r.
w sprawie wprowadzenia procedury rozliczania inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
17. OR. I–0152-34/2005-zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-15/10 z dnia 30.12.2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta Opola.
18. OR.I-0152-33/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
19. OR.I-0152- 32/2005- zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-118/07 z dnia 28.08.2007 r.
w sprawie powołania w Urzędzie Miasta Opola Komisji Socjalnej ds. opiniowania wniosków pracowników ubiegających się o świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
20. OR.I-0152-31/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
21. OR.I-0152-30/2005
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
22. OR.I-0152-29/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
23. OR.I-0152-28/2005
w sprawie określenia precedencji miast partnerskich
24. OR.I-0152-27/2005
w sprawie powołania zespołów roboczych do spraw realizacji zadań związanych z przystąpieniem Urzędu Miasta Opola do akcji społecznej
25. OR.I–0152-26/2005
W sprawie wprowadzenia do stosowania programu komputerowego w Urzędzie Miasta Opola
26. OR.I-0152-25/2005- uchylone zarządzeniem Nr OR-I.120.1.78.2011 z dnia 08.12.2011 r.
w sprawie Regulaminu Audytu Wewnętrznego Urzędu Miasta Opola
27. OR.I-0152-24/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
28. OR.I-0152-23/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
29. OR.I-0152-22/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
30. OR.I-0152-21/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
31. OR.I-0152-20/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
32. OR.I- 0152–19/2005
w sprawie powołania zespołu ds. przejęcia od PKP.S.A Wrocław nieruchomości, stanowiących własność gminy Opole.
33. OR.I-0152-18/2005
w sprawie powołania Zakładowej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Urzędzie Miasta Opola
34. OR.I-0152-17/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
35. OR.I-0152-16/2005
w sprawie ustalenia dnia 8 kwietnia 2005 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Miasta Opola
36. OR.I-0152-15/2005
w sprawie prezentacji oraz dokonania oceny zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania miastem, a także w sprawie opracowania harmonogramu zakupu i wdrożenia poszczególnych modułów systemu.
37. OR.I-0152-14/2005
w sprawie określenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi
38. OR.I-0152-13/2005
w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
39. OR.I-0152-12/2005
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
40. OR.I-0152-11/2005
w sprawie wprowadzenia procedury pozyskiwania zwrotnych źródeł finansowania wydatków inwestycyjnych nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach miasta Opola
41. OR.I-0152-10/2005
w sprawie wprowadzenia procedury udzielania wyjaśnień i przedkładania dokumentów przy badaniu skarg rozpatrywanych przez Radę Miasta Opola.
42. OR.I–0152-9/2005
zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych.
43. OR.I-0152-8/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
44. OR.I-0152-7/2005
zmieniające zarządzenie Prezydenta Miasta Opola w sprawie czasu pracy w Urzędzie Miasta Opola w 2005 roku.
45. OR.I-0152-6/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
46. OR.I-0152-5/2005
w sprawie zmiany stosowanego w Urzędzie Miasta Opola rozszerzonego rzeczowego wykazu akt
47. OR.I-0152-4/2005
w sprawie czasu pracy w Urzędzie Miasta Opola w 2005 roku
48. OR.I-0152-3/2005
w sprawie zmiany zarządzenia nr OR.I-0152/60/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2004 roku.
49. OR.I-0152-2/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
50. OR .I-0152-1/2005
zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych.

Ilość odwiedzin: 6176
Nazwa dokumentu: Zarządzenia Prezydenta Miasta
Skrócony opis: Zarządzenia Prezydenta od numeru OR.I-0152-1/2005 do numeru OR.I-0152-50/2005
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Marcjasz
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Marcjasz
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-01-20 08:27:58
Data udostępnienia informacji: 2005-01-20 08:27:58
Data ostatniej aktualizacji: 2005-01-20 08:42:27

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner