Zarządzenie NR OR.I – 0152 -9/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 3 marca 2005 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych.
Na podstawie pkt. 5 regulaminu gospodarki kasowej Urzędu Miasta Opola oraz Zarządzenia Nr OR. II – 0152 – 7/2002 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 marca 2002 roku w sprawie wprowadzenia wewnętrznych dokumentów stosowanych w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Opola – ustalam, co następuje:
§ 1.
W zarządzeniu Nr OR – I – 0152 - / 1 / 2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 07.01.2005 roku zmieniającym zarządzenie w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miasta Opola do pobierania zaliczek stałych:
4. Biuro Rady Miasta
Joanna Rej - 700,00 zł
5. Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw
Obronnych
Wiesław Woźniak - 1.000,00 zł
§ 2
Rozliczenie zaliczek stałych ustalam na dzień 31 grudnia 2005 roku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński