logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenie nr OR.I-0152-83/2005

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 27 października 2005 r.

w sprawie procedury dotyczącej umarzania w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych

Na podstawie art. 30 ust. 9 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. Nr 228, póz. 2255 z późn. zm.) zarządzam wprowadzenie niniejszej procedury dotyczącej umarzania w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych.

§1

Określa się następujący tryb postępowania w sprawie umarzania w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych - wraz z odsetkami - ustalonych ostateczną decyzją.

1 Wszczęcie postępowania następuje na wniosek osoby zobowiązanej do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych.

2. W uzasadnionych przypadkach, wszczęcie postępowania może nastąpić z urzędu. Poniższe uregulowania należy wówczas stosować odpowiednio.

3. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, kierowany jest do Wydziału Świadczeń Socjalnych - Referatu Ustalania Uprawnień do Świadczeń /dalej: Referatu/, w celu zebrania dokumentacji dotyczącej sytuacji rodziny osoby zobowiązanej do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych.

4. W toku postępowania są gromadzone i analizowane: (a) informacja o stanie majątkowym, której wzór stanowi załącznik do zarządzenia, (b) wszelkie inne dokumenty dostarczone przez wnioskodawcę lub będące już w posiadaniu Referatu, dotyczące sytuacji rodziny osoby zobowiązanej do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych.

5 Referat sporządza notatkę służbową z przeprowadzonego postępowania wraz z propozycją załatwienia wniosku. Następnie cała dokumentacja jest przekazywana Naczelnikowi Wydziału Świadczeń Socjalnych, który opiniuje propozycję Referatu.

6. Po zaopiniowaniu, o którym mowa w ust. 5, dokumentację przekazuje się do Prezydenta Miasta Opola, który decyduje o załatwieniu sprawy.

7. O wyniku postępowania informuje się zainteresowaną osobę na piśmie.

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Wydziałowi Świadczeń Socjalnych.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński 

 

ZAŁĄCZNIK
do Zarządzenia Nr OR.I-0152-83/2005
z dnia 27 października 2005 r.

Informacja o stanie majątkowym

Świadom konsekwencji wynikających z art. 233 Kodeksu karnego za składanie nieprawdziwych zeznań oświadczam co następuje:

Nazwisko i imię ..................................................................................................

Data i miejsce urodzenia Adres zamieszkania ...................................................

Stan cywilny ......................................................................................................

Źródła dochodów

Wynagrodzenie ze stosunku pracy Emerytura lub renta krajowa .....................

Emerytura lub renta zagraniczna ......................................................................

Najem lub dzierżawa ........................................................................................

Działalność gospodarcza ..................................................................................

Inne źródła dochodu /podać jakie/ ...................................................................

Źródła dochodu współmałżonka (lub konkubenta/konkubiny)

Wynagrodzenie ze stosunku pracy ..................................................................

Emerytura lub renta krajowa ..........................................................................

Emerytura lub renta zagraniczna ....................................................................

Najem lub dzierżawa ......................................................................................

Działalność gospodarcza ................................................................................

Inne źródła dochodu /podać jakie/.................................................................

Liczba osób zamieszkujących we wspólnym gospodarstwie domowym .........

Liczba osób pozostających na utrzymaniu (imię i nazwisko, data urodzenia):

.......................................................................................................................

......................................................................................................................

......................................................................................................................

Posiadany majątek ruchomy i nieruchomy (parcele, budynki, mieszkanie własnościowe, samochód, inne), wierzytelności:

......................................................................................................................

......................................................................................................................

Pobierane świadczenia:

Dodatek mieszkaniowy (kwota) ....................................................................

Świadczenia z pomocy społecznej (forma pomocy, kwota)...........................

Inne świadczenia (forma pomocy, kwota) ...................................................

Wskazanie przyczyn uzasadniających umorzenie w całości lub w części, odroczenie terminu płatności albo rozłożenie na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych:

........................................................................................................................

........................................................................................................................

........................................................................................................................

 

 

............................................................

                      podpis

Ilość odwiedzin: 1838
Nazwa dokumentu: z dnia 27 października 2005 r.
Skrócony opis: w sprawie procedury dotyczącej umarzania w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
Podmiot udostępniający: Wydział Świadczeń Socjalnych
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-08-10 15:01:28
Data udostępnienia informacji: 2005-08-10 15:01:28
Data ostatniej aktualizacji: 2005-11-03 09:26:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner