logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Spis dokumentów:
1. OR.I-0152-100/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
2. OR.I-0152-99/2005
w sprawie przeprowadzenia kontroli
3. OR.I-0152-98/2005-zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-170/07 z dnia 27 grudnia 2007 r.
w sprawie trybu postępowania przy rozpatrywaniu wniosków o przyznanie nagród dyrektorom (kierownikom) miejskich jednostek organizacyjnych
4. OR.I-0152-97/2005-uchylone zarządzeniem Nr OR.I-0152-52/06 z dnia 18 kwietnia 2006 r.
w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
5. OR.I–0152–96/2005 - uchylone zarządzeniem Nr OR-I.120.1.4.2011 z dnia 11.07.2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury ewidencji księgowej funduszy celowych i innych środków zgromadzonych na odrębnych rachunkach bankowych Urzędu Miasta Opola .
6. OR.I-0152-95/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
7. OR.I-0152-94/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
8. OR.I-0152-93/2005
w sprawie wyznaczenia składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Miasta Opola.
9. OR.I-0152-92/2005
w sprawie wyznaczenia składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola.
10. OR.I-0152-91/2005
w sprawie wyznaczenia składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Opola.
11. OR.I-0152-90/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
12. OR.I-0152-89/2005
w sprawie wdrożenia w Urzędzie Miasta Opola systemu zarządzania jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001 : 2001.
13. OR.I–0152–88/2005
w sprawie wprowadzenia do stosowania programu komputerowego w Urzędzie Miasta Opola
14. OR.I-0152-87/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
15. OR.I–0152–86/2005- uchylone zarządzeniem Nr OR.I-0152-656/10 z dnia 19.07.2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury realizacji uchwał podjętych przez Radę Miasta Opola w sprawie opracowań urbanistycznych: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkow
16. OR.I-0152-85/2005-zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-74/06 z dnia 22 czerwca 2006 r.
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie wprowadzenia kart usług w Urzędzie Miasta Opola i procedury ich aktualizacji.
17. OR.I-0152-84/2005
w sprawie planu audytu wewnętrznego Urzędu Miasta Opola na rok 2006
18. OR.I-0152-83/2005
w sprawie procedury dotyczącej umarzania w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
19. OR.I-0152-82/2005
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
20. OR.I–0152–81//2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR.I- 0152-269/08 z dnia 05 sierpnia 2008 r.
w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
21. OR.I-0152-80/2005
w sprawie powołania Zespołu roboczego ds. opracowania koncepcji funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu oraz zwiększenia liczby mieszkań chronionych.
22. OR.I-0152- 79/2005-zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-75/06 z dnia 22 czerwca 2006 r.
w sprawie wprowadzenia kart usług w Urzędzie Miasta Opola i procedury ich aktualizacji.
23. OR.I-0152-78/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
24. OR.I-0152-77/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
25. OR.I-0152-76/2005
w sprawie zmiany stosowanego w Urzędzie Miasta Opola rozszerzonego rzeczowego wykazu akt
26. OR.I-0152-75/2005
zmieniające zarządzenie Prezydenta Miasta Opola w sprawie czasu pracy w Urzędzie Miasta Opola w 2005 roku.
27. OR.I-0152-74/2005
w sprawie wyznaczenia składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Urzędzie Miasta Opola.
28. OR.I–0152-73/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.21.2013 z dnia 25-02-2013 r.
w sprawie wprowadzenia procedury windykacji należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola
29. OR.I-0152-72/2005
w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
30. OR.I-0152-71/2005
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
31. OR. I–0152–70/ 2005- zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-505/09 z dnia 18.09.2009 r.,
w sprawie wprowadzenia Instrukcji kasowej w Urzędzie Miasta Opola.
32. OR. I–0152-69/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-643/10 z dnia 18 czerwca 2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury postępowania przy udzielaniu ulg i zwolnień należności budżetowych.
33. OR. I-0152-68/2005 - uchylone zarządzeniem Nr OR-I.120.1.16.2011 z dnia 09.08.2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury zakupu i rozliczania znaków wartościowych w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
34. OR.I-0152-67/2005
w sprawie wprowadzenia procedury rejestracji i rozliczania zaliczek w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
35. OR.I-0152-66/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.17.2011 z dnia 09.08.2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury dotyczącej negocjacji lokowania wolnych środków w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
36. OR.I-0152-65/2005
w sprawie wprowadzenia procedury przekazywania, ewidencji, rozliczania dotacji i środków budżetowych dla jednostek w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
37. OR. I-0152-64/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-635/10 z dnia 01.06.2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury rozliczania polecenia wyjazdu służbowego w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
38. OR. I-0152-63/2005-zmienione zarządzeniem OR.I-0152-113/06 z dnia 30.08.2006 r., zastąpione zarządzeniem OR.I-0151-1246/09 z dnia 10.03.2009 r.
w sprawie wprowadzenia procedury postępowania w przypadku wydatków niewygasających w Urzędzie Miasta Opola .
39. OR.I–0152–62/ 2005-zastąpione Zarządzeniem nr OR-I.120.1.109.2012 z dnia 9 sierpnia 2012 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu, kontroli i archiwowania dokumentów księgowych w Urzędzie Miasta Opola.
40. OR. I – 0152–61/2005- zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-718/10 z dnia 29.11.2010 r.
w sprawie wprowadzenia procedury postępowania w przypadku zwrotu wadiów, kaucji zabezpieczających i innych sum depozytowych w Urzędzie Miasta Opola .
41. OR.I–0152-60/2005
w sprawie wprowadzenia procedury rozliczania inkasentów opłaty targowej w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
42. OR.I–0152-59/2005
w sprawie wprowadzenia procedury wydawania i ewidencji kwitariuszy K 103,w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
43. OR.I–0152-58/2005
w sprawie wprowadzenia procedur wydawania zaświadczeń o stanie majątkowym, zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości, informacji o stanie majątkowym lub stanie zadłuże
44. OR. I – 0152–57/2005-uchylone zarządzeniem Nr OR-I.120.1.3.2011 z dnia 11.07.2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury dotyczącej zasad tworzenia i wydatkowania dochodów własnych w Urzędzie Miasta Opola .
45. OR. I–0152–56/200- zmienione zarządzeniem Nr OR.I-0152-271/08 z dnia 05.08.2008 r., Nr OR-I.120.1.12.2013 z dnia 18.02.2013 r.,
w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania wydatków budżetowych w Urzędzie Miasta Opola .
46. OR.I-0152-55/2005-zastąpione zarządzeniem OR.I-0151-1530/09 z dnia 12.08.2009 r.
w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
47. OR.I-0152-54/2005
zmieniające zarządzenie w sprawie upoważnienia osób do odbioru oraz wystawiania faktur VAT w imieniu Urzędu Miasta Opola.
48. OR.I – 0152 -53/2005- zastąpione zarządzeniem OR.I-0152-513/09 z dnia 13.10.2009
w sprawie wprowadzenia procedury postępowania przy egzekucji prowadzonej na zasadach postępowania egzekucyjnego w administracji przez Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości Urzę
49. OR.I -0152 -52/2005
w sprawie wprowadzenia procedury prowadzenia kontroli finansowej funkcjonalnej w wydziałach Urzędu Miasta Opola oraz miejskich jednostkach organizacyjnych.
50. OR.I-0152-51/2005
w sprawie składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola oraz na wolne stanowiska kierowników

Ilość odwiedzin: 6399
Nazwa dokumentu: Zarządzenia Prezydenta Miasta
Skrócony opis: Zarządzenia Prezydenta od numeru OR.I-0152-51/2005 do numeru OR.I-0152-100/2005
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-08-10 14:48:52
Data udostępnienia informacji: 2005-08-10 14:48:52
Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-10 14:56:42

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner