ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-415/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 21 lipca 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wymiana stolarki okiennej drewnianej i PCV w zasobach komunalnych zarządzanych przez FEROMA Sp. z o.o. w Opolu – rejon III
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
-
Teresa KWASIK – Przewodnicząca Komisji – Wydział Inwestycji Miejskich.
-
Bronisław BERENDOWICZ – Zastępca – Wydział Lokalowy.
-
Grzegorz KOWALEWICZ – Członek – FEROMA Sp. z o.o.
-
Radosław REMBIŚ – Sekretarz – Wydział Inwestycji Miejskich.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Lokalowemu, Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz spółce FEROMA Sp. z o.o. w Opolu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta