|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR DS. PŁAC
w Dziale Finansowym
w wymiarze 1 etatu
I. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
-
wykształcenie średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
co najmniej 4- letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim, lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym, w tym w pracy o podobnym charakterze,
-
umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (pakiet office),
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
- doświadczenie w księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
- biegła obsługa komputera - programy księgowe,
- znajomość obsługi programu „Płatnik,”
- znajomość obsługi programu kadrowo płacowego „COMARCH OPTIMA”
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- sumienność i dokładność.
II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,
-
naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS,
-
sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych i korygujących wraz z załącznikami oraz terminowe ich przekazywanie do ZUS ,
-
sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,
-
dokonywanie potrąceń komorniczych z wynagrodzenia za pracę
-
sporządzanie poleceń przelewu z zakresu wynagrodzeń, składek ZUS , podatków zgodnie miesięcznymi deklaracjami
-
ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu płac,
-
sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent, emerytur,
-
sporządzanie zaświadczeń dotyczących wysokości wynagrodzenia,
-
naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, świadczeń z funduszu socjalnego, ryczałtów oraz sporządzanie PIT-ów,
-
sprawdzanie poprawności rozliczenie delegacji,
-
uzgadnianie kont księgowych związanych z płacami, monitorowanie planu wynagrodzeń i pochodnych płac,
-
sporządzanie dowodów PK związanych z płacami,
-
przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca na I Pietrze, brak podjazdu, brak windy. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lutym 2017r. wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 21 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania ),
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Płac”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36, w terminie do dnia 31 marca 2017r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro. Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.
Opole, dn. 15 marca 2017r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
dr Zdzisław Markiewicz
Ilość odwiedzin: | 2597 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | Nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy INSPEKTOR DS. PŁAC w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2017-03-16 10:38:10 | Data udostępnienia informacji: | 2017-03-16 10:38:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-03-16 10:52:56 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|