logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU

45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy

INSPEKTOR DS. PŁAC

w Dziale Finansowym

w wymiarze 1 etatu

 

 

I. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:

  • niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,

  6. wykształcenie średnie lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

  7. co najmniej 4- letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim, lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym, w tym w pracy o podobnym charakterze,

  8. umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (pakiet office),

  • dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
  2. doświadczenie w księgowości budżetowej,
  3. znajomość przepisów z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
  4. biegła obsługa komputera - programy księgowe,
  5. znajomość obsługi programu „Płatnik,”
  6. znajomość obsługi programu kadrowo płacowego „COMARCH OPTIMA”
  7. umiejętność pracy w zespole,
  8. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  9. sumienność i dokładność.

II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:

  1. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników i kart zasiłkowych,

  2. naliczanie zasiłków, rozliczanie składek ZUS,

  3. sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych i korygujących wraz z załącznikami oraz terminowe ich przekazywanie do ZUS ,

  4. sporządzanie list płac oraz list zasiłków ZUS,

  5. dokonywanie potrąceń komorniczych z wynagrodzenia za pracę

  6. sporządzanie poleceń przelewu z zakresu wynagrodzeń, składek ZUS , podatków zgodnie miesięcznymi deklaracjami

  7. ewidencjonowanie funduszu płac wg sprawozdawczości GUS,

  8. sporządzanie sprawozdań z zakresu płac,

  9. sporządzanie zaświadczeń do ZUS celem naliczenia kapitału początkowego, rent, emerytur,

  10. sporządzanie zaświadczeń dotyczących wysokości wynagrodzenia,

  11. naliczanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, świadczeń z funduszu socjalnego, ryczałtów oraz sporządzanie PIT-ów,

  12. sprawdzanie poprawności rozliczenie delegacji,

  13. uzgadnianie kont księgowych związanych z płacami, monitorowanie planu wynagrodzeń i pochodnych płac,

  14. sporządzanie dowodów PK związanych z płacami,

  15. przygotowywanie materiałów w zakresie zatrudnienia i płac do planów finansowych.

 

III. Warunki pracy na w/w stanowisku:

praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca na I Pietrze, brak podjazdu, brak windy. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.

 

IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:

procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lutym 2017r. wynosił powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 21 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania ),

  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,

  5. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,

  6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,

  7. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  8. u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,

  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  10. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

VI. Sposób i termin składania ofert:

Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Płac”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36, w terminie do dnia 31 marca 2017r.  O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Inne informacje:

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro. Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.

 

Opole, dn. 15 marca 2017r.

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

dr Zdzisław Markiewicz 

Ilość odwiedzin: 2597
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: Nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy INSPEKTOR DS. PŁAC w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2017-03-16 10:38:10
Data udostępnienia informacji: 2017-03-16 10:38:10
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-16 10:52:56

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner