logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

W 1 etat wymiarze czasu pracy

liczba kandydatów do wyłonienia

1 osoba

 

1.   Wymagania niezbędne

 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a)   obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)   wykształcenie

Wykształcenie średnie lub wyższe
umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z jego opisem - kserokopia dyplomu lub świadectwa  

f)   staż pracy

W przypadku wykształcenia średniego – 5 lat; wyższego – 4 lata - kserokopia ,świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

g) znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,  ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość zagadnień z zakresy prawa zamówień publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy po podatku od towarów i usług

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagań

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)  bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

b) znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Progman Finanse, Progman Rozrachunki, KSAT

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne,

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d)   odpowiedzialność, komunikatywność
i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e) wysokie zdolności analityczne,  umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

f)   wysoka motywacja,  dyspozycyjność, odporność na stres

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. dokonywanie ewidencji operacji gospodarczych,
  2. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych,
  3. prowadzenie obsługi księgowej i finansowej jednostek obsługiwanych,
  4. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowość zawieranych umów przez jednostki obsługiwane,
  5. kontrolowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym,
  6. kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów stanowiących podstawę operacji finansowych,
  7. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  8. analizowanie wykorzystania przydzielonych środków z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
  9. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
  10. sporządzanie raportów z monitorowania wykonania planu jednostek obsługiwanych,
  11. przygotowywanie danych do projektu planu finansowego i projektów jego zmian w ciągu roku,
  12. naliczanie składek oraz sporządzanie sprawozdań do Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych,
  13. przygotowywanie danych do analiz.

 

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Centrum Usług Wspólnych znajduje się w budynku Instytutu Śląskiego przy ul. Piastowskiej 17 (parter). Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

5.  Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Opolu:

 

     Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0%.

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) - z własnoręcznym podpisem.

c)  list motywacyjny,

d)  kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl)

f) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

 

Kompletne aplikacje w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych ul. Piastowska 17 (45-082 Opole) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. księgowości w terminie do dnia 10 września 2017 r.- decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, stronie internetowej CUW w Opolu oraz na tablicy Urzędu Miasta Opola.

 

 

                                  Dyrektor

                                            Centrum Usług Wspólnych Opolu

                                                                                                             

                                                                Katarzyna Lasończyk-Wąsowska

Opole, 31.08.2017 r.

 

Ilość odwiedzin: 1975
Nazwa dokumentu: Centrum Usług Wspólnych w Opolu
Skrócony opis: Specjalista ds. księgowości
Podmiot udostępniający: Centrum Usług Wspólnych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Lasończyk-Wąsowska
Data wytworzenia informacji: 2017-08-31 08:15:05
Data udostępnienia informacji: 2017-08-31 08:15:05
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-31 08:33:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner