ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.84.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 19 lipca 2013 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r., poz. 594– ustalam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r.,OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia
17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR.I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR.I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r., OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r., OR-I.120.1.74.2011 z dnia 30 listopada 2011 r., OR-I.120.1.95.2011 z dnia 30 grudnia 2011 r., OR-I.120.1.40.2012 z dnia 29 lutego 2012 r., OR-I.120.1.55.2012 z dnia 28 marca 2012 r., OR-I.120.1.70.2012 z dnia 11 maja 2012 r., OR-I.120.1.78.2012 z dnia 1 czerwca 2012 r., OR-I.120.1.92.2012 z dnia 10 lipca 2012 r.,
OR-I.120.1.96.2012 z dnia 11 lipca 2012 r., OR-I.120.1.107.2012 z dnia 8 sierpnia 2012 r., OR-I.120.1.117.2012 z dnia 25 września 2012 r., OR-I.120.1.133.2012 z dnia 29 października 2012 r., OR-I.120.1.141.2012 z dnia 30 listopada 2012 r., OR-I.120.1.153.2012 z dnia 31 grudnia 2012 r., OR-I.120.1.5.2013 z dnia 16 stycznia 2013 r., OR-I.120.1.25.2013 z dnia 28 lutego 2013 r., OR-I.120.1.37.2013 z dnia 29 marca 2013 r. i OR-I.120.1.63.2013 z dnia 28 maja 2013 r., wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 22 w ust. 2 w pkt 15 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 16 w brzmieniu:
„ 16) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Biura.”;
2) w § 22a w ust. 2 w pkt 17 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 18 w brzmieniu:
„ 18) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
3) w § 29 w ust. 2 w pkt 19 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 20 w brzmieniu:
„ 20) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
4) w § 33 w ust. 2:
a) pkt 9 otrzymuje brzmienie:
„9) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie placówki
wsparcia dziennego oraz sprawowanie nadzoru nad tymi placówkami,”,
b) w pkt 10 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 11 w brzmieniu:
„11) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
5) w § 36 w ust. 2 w pkt 12 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 13 w brzmieniu:
„13) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
6) w § 37 w ust. 2 w pkt 9 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 10 i pkt 11
w brzmieniu:
„10) realizacja otwartych konkursów z obszaru wspierania i upowszechniania kultury
fizycznej,
11) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
7) § 45 otrzymuje brzmienie:
„1. Wydział Informatyki (Symbol I) dzieli się na referaty:
1) Administracji Systemów i Zarządzania Infrastrukturą,
2) Utrzymania Systemów i Wsparcia Użytkowników,
3) Rozwoju Rozwiązań Informatycznych.
2. Do zakresu działania Wydziału należy:
1) utrzymanie ciągłości funkcjonowania systemów informatycznych Urzędu,
2) zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego i poufności danych,
3) wdrażanie nowych projektów służących rozwojowi e-administracji,
4) ujednolicanie i standaryzacja oprogramowania, wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych oraz ich warunków technicznych,
5) realizacja zadań Miasta dotyczących budowy i eksploatacji infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci telekomunikacyjnej dostarczania sieci telekomunikacyjnej, nabywania praw do sieci telekomunikacyjnych, zapewnienia dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej, świadczenia usług oraz współpracy w tym zakresie z miejskimi jednostkami organizacyjnymi.”;
8) w § 50 w ust. 3 w pkt 9 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 10 w brzmieniu:
„10) realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi
uprawnionymi podmiotami w zakresie ujętych w nim zadań Wydziału.”;
9) w § 51b ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Do zakresu działania Biura należy:
1) koordynacja współpracy z organizacjami pozarządowymi i realizacja programu współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami,
2) organizacja prac i obsługa zespołu konsultacyjnego ds. organizacji pozarządowych,
3) zamieszczanie informacji dot. organizacji pozarządowych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz aktualizowanie serwisu internetowego dla organizacji pozarządowych,
4) wspieranie organizacji pozarządowych w ich działalności, w szczególności poprzez organizację szkoleń, konsultacji, wsparcie informacyjne i doradcze, współorganizowanie imprez, edukację oraz udostępnianie bazy lokalowo – technicznej,
5) prowadzenie nadzoru nad stowarzyszeniami, mającymi siedzibę w Opolu, działającymi
w oparciu o ustawę Prawo o stowarzyszeniach (z wyłączeniem stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń kultury fizycznej i uczniowskich klubów sportowych) oraz nad fundacjami mającymi siedzibę w Opolu, działającymi w oparciu
o ustawę o fundacjach,
6) wykonywanie zadań związanych z postępowaniem w sprawach zgromadzeń i zbiórek publicznych,
7) realizacja otwartych konkursów ofert z wyłączeniem konkursów z obszaru wspierania
i upowszechniania kultury fizycznej.”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta
Krzysztof Kawałko