ZARZĄDZENIE Nr OR-I.120.1.120.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 10 listopada 2016 r.
w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania i rozliczania dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152–94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z późn. zm. i w związku z art. 255 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.), postanawiam co następuje:
§ 1
Wprowadzam Procedurę ewidencjonowania i rozliczania dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez Miasto Opole oraz miejskie jednostki organizacyjne – stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Traci moc zarządzenie Nr OR-I.120.1.50.2012 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 marca 2012 r. w sprawie wprowadzenia procedury ewidencjonowania i rozliczania dochodów związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu i miejskim jednostkom organizacyjnym realizującym dochody z zakresu administracji rządowej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski
Ilość odwiedzin: | 438 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Sienkiewicz - Naczelnik Wydziału Finansowo - Księgowego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Sienkiewicz - Naczelnik Wydziału Finansowo - Księgowego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Kaleta |
Data wytworzenia informacji: | 2016-11-10 13:17:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-11-10 13:17:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2016-11-14 13:22:14 |