logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.650.2016 - OBOWIĄZUJĄCE/16 z dnia 2016-12-14
w sprawie wprowadzenia do użytku „Planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu w postaci tabletek jodku potasu na terenie miasta Opola”

ZARZĄDZENIE Nr OR-I.0050.650.2016

Prezydenta Miasta Opola

z dnia 14 grudnia 2016 r.

 

 

w sprawie wprowadzenia do użytku „Planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu w postaci tabletek jodku potasu na terenie miasta Opola”

 

 

Na podstawie § 7 Zarządzenia Nr 104/16 Wojewody Opolskiego z dnia 15 lipca 2016 r.w sprawie sposobu dystrybucji preparatów ze stabilnym jodem w postaci tabletek jodku potasu na wypadek zdarzenia radiacyjnego na terenie województwa opolskiego oraz Wytycznych Wojewody Opolskiego w sprawie zasad opracowania planu dystrybucji preparatów stabilnego jodu w postaci tabletek jodku potasu województwa, powiatów i gmin stanowiących załącznik nr 5 do w/w Zarządzenia Wojewody, w związku z § 19 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie warunków i sposobu przygotowania oraz wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa oraz właściwości organów w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 741) zarządza się, co następuje:

§ 1. Wprowadza  się  do  użytku „Plan dystrybucji preparatów stabilnego jodu w postaci tabletek jodku potasu na terenie miasta Opola", stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. 1. Za koordynację dotyczącą planowania oraz przebiegu dystrybucji tabletek jodowych  w przypadku zdarzenia radiacyjnego na terenie miasta Opola oraz bieżącą aktualizację danych dotyczących liczby ludności Miasta z podziałem na grupy ryzyka czynię odpowiedzialnym Zastępcę Naczelnika Wydziału Zarządzania Kryzysowego.

2. Za organizację i przebieg dystrybucji tabletek jodowych, bieżącą aktualizację danych Punktów wydawania tabletek jodowych i ich przekazywanie do Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola czynię odpowiedzialnym:

          1) Naczelnika Wydziału Oświaty – za placówki oświatowe;

           2) Naczelnika Wydziału Polityki Społecznej – za zakłady opieki zdrowotnej.

§ 3. Aktualizacja Planu odbywa się na bieżąco, ale nie rzadziej niż raz w roku w terminie do 30 września, według danych na dzień 31 sierpnia.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta

Arkadiusz Wiśniewski

Ilość odwiedzin: 371
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Bogumiła Grudzień-Kuligowska - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która odpowiada za treść: Bogumiła Grudzień-Kuligowska - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2016-12-14 10:36:00
Data udostępnienia informacji: 2016-12-14 10:36:00
Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-23 10:38:17

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner