logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy bulwarów spacerowych nad rzeką Odrą w Opolu
Numer ogłoszenia: 358843 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy bulwarów spacerowych nad rzeką Odrą w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy bulwarów spacerowych w zakresie remontu istniejących dwóch odcinków ścieżek pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Odry (odc. I - dł. 1,3 km i odc. II - dł. 2,0 km) 2) opracowanie wniosku - zgłoszenia zadania - dołączając wszystkie niezbędne dokumenty. Zamówienia realizowane będzie w dwóch etapach. Zakres etapu I obejmuje wykonanie koncepcji (oddzielnie dla każdego odcinka) i uzyskanie pozytywnych opinii zaproponowanych rozwiązań Wydziału Inwestycji Miejskich oraz Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. Zakres etapu II obejmuje opracowanie projektu robót remontowych w formie projektu budowlano-wykonawczego oraz części kosztorysowej (oddzielnie dla każdego odcinka), a także opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosku-zgłoszenia robót w Wydziale Urbanistyki Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opola. Realizacja etapu II przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nastąpi po uzyskaniu pozytywnych opinii Wydziału Inżynierii Miejskiej i Wydziału Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Opola do zaproponowanego rozwiązania (zakres przedmiotu określony dla Etapu I). Opis stanu istniejącego: Odcinek I - wzdłuż prawego brzegu rzeki Odry od mostu nad rzeką Odrą w ciągu ul. 11 Listopada wzdłuż Parku Nadodrzańskiego do Bulwaru Karola Musioła (rejon istniejącego przepustu kanalizacji deszczowej przy ul. Barlickiego - okolice amfiteatru) Ścieżka piesza o naturalnej nawierzchni ziemnej wzdłuż wału. Odcinek II - od plaży miejskiej przy zbiorniku wodnym (wyrobisko cementowni Bolko I) wzdłuż prawego brzegu rzeki Odry do ul. Św. Jacka. Nad prawym brzegiem rzeki Odry od ul. Św. Jacka biegnie wąska ścieżka piesza o naturalnej nawierzchni ziemnej. Ścieżka ta poszerza się przy zespole ogródków działkowych i umożliwia dojazd samochodami do działek. Na pozostałych odcinkach używana jest przez rowerzystów i pieszych (głównie wędkarzy). Nad samą wodą znajduje się kilka miejsc do wędkowania. W rejonie ul. Św. Jacka - przystań kajakowa klubu sportowego. Nad samym brzegiem rośnie szpaler drzew. W bliskim sąsiedztwie zlokalizowane są dwa słupy energetyczne. W wielu miejscach ścieżka biegnie na niezmeliorowanym terenie co powoduje zalewanie jej wodami opadowymi. Wytyczne dla wykonawcy: 1. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapisy obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego -Śródmieście I - Wyspa Pasieka -w Opolu (Uchwała nr XIX/173/07 Rady Miasta Opola z dnia 25.10.2007 r. dostępna na stronie internetowej: http://bu.um.opole.pl). 2. Ścieżki pieszo-rowerowe na: a) odc.I - od mostu nad rzeką Odrą w ciągu ul. 11 Listopada do przepustu kanalizacyjnego przy ul. Barlickiego należy przewidzieć o minimalnej szerokości, o nawierzchni z płytek typu Libet koloru żółtego. Wzdłuż przebiegu ścieżki należy przewidzieć zatoczki na małą architekturę (ławki, kosze). b) odc. II - od plaży miejskiej przy wyrobisku Bolko I do ul. Św. Jacka Ścieżka o szerokości 2,0 - 2,5 m o nawierzchni bitumicznej. Zakres zamówienia: Etap I: a)opracowanie koncepcji na nieaktualizowanych mapach zasadniczych w skali 1:500 (oddzielnie dla każdego odcinka ); b)uzyskanie pozytywnych opinii zaproponowanych rozwiązań Wydziału Inwestycji Miejskich oraz Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola, Etap II: (1)Aktualizacja mapy do celów projektowych. (2)Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. (3)Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla odcinka od plaży miejskiej przy wyrobisku Bolko I do ul. Św. Jacka. (4)Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia takiej konieczności. (5)Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem (6)Projekty budowlano-wykonawcze - oddzielnie dla każde odcinka -(zawierający informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) (7)Projekty organizacji ruchu - oddzielnie dla każdego odcinka w przypadku wystąpienia takiej konieczności (8)Oddzielnie dla każdego odcinka - przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe oraz kosztorysy inwestorskie. (9)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. (10)Opracowanie: wniosku - zgłoszenia zadania , (wraz z wymaganą dokumentacją) dla robót które nie wymagają pozwolenia na budowę. (11)Uzyskanie zgody właścicieli działek na zajęcie terenu pod realizację zadania ( w formie umowy - użyczenia) -w przypadku wystąpienia takiej konieczności (12)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zamówienia, oświadczenie że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, (13)wystawić 36-miesięczną gwarancję. 2 Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) projekty budowlano-wykonawcze wielobranżowe zawierające informacje dot. bioz, projekty organizacji ruchu - po 4 egz. oddzielnie dla każdego odcinka, b) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe - po 2 egz. oddzielnie dla każdego odcinka, c) specyfikacje techniczne - po 2 egz. oddzielnie dla każdego odcinka d) wersja elektroniczna - 2 egz. w formacie PDF oddzielnie dla każdego odcinka..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum jednego projektanta, posiadającego uprawnienia w branży drogowej i przynależnego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 6.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe:Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie jedynie w przypadku: -Zmian przepisów prawnych, -Sytuacji niezależnych od stron umowy, -Zmiany osoby wyznaczonej przez wykonawcę do kierowania pracami stanowiącymi przedmiot umowy, a warunkiem zmiany postanowień umowy będzie wniosek wykonawcy poparty stosownymi dokumentami..

 

 

 

Nazwa dokumentu: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy bulwarów spacerowych nad rzeką Odrą w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2008-12-10 13:24:18
Data udostępnienia informacji: 2008-12-10 13:24:18
Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-07 12:36:01

Wersja do wydruku...

corner   corner