Zarządzenie nr OR.I- 0151-285/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 26 maja 2004 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego ( garażu przy ul. Sienkiewicza 29 - 31 )
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 07 czerwca 2004 r. I przetargu ustnego ograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 15,30 m2 położonego w Opolu przy ul. Sienkiewicza 29-31 postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska – Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka - Szostak - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Kierownik Referatu Eksploatacji zasobów Gminnych Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska – Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Specjalista Członek Komisji Przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 07 czerwca 2004 r. I przetargu ustnego ograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. lokalu użytkowego.
§ 3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński