ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.58.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 marca 2012 r.
w sprawie ustalenia procedury przyjmowania, rozpatrywania i ewidencjonowania wniosków o zwrot wniesionej opłaty za wydanie karty pojazdu przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Na postawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola ( z poźn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Ustalam procedurę przyjmowania, rozpatrywania i ewidencjonowania wniosków o zwrot wniesionej opłaty za wydanie karty pojazdu przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | w sprawie ustalenia procedury przyjmowania, rozpatrywania i ewidencjonowania wniosków o zwrot wniesionej opłaty za wydanie karty pojazdu przy pierwszej rejestracji pojazdu na terytorium Rzeczypospo |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Plewka-Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Plewka-Zastępca Skarbnika Miasta |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-03-30 08:44:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-03-30 08:44:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-04-03 08:54:42 |