ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.329.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 9 lipca 2012 r.
w sprawie dokonania zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2012 rok w ramach tego samego działu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458,z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675, Nr 40, poz. 230, z 2011 r. Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 21, poz. 113,
Nr 217, poz. 1281, Nr 149, poz. 887) oraz § 10 ust. 2 uchwały Rady Miasta Opola Nr XX/299/11 z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Opola na 2012 rok – Prezydent Miasta Opola postanawia:
§ 1
Dokonać zmian w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2012 rok między paragrafami w ramach tego samego działu:
WYDATKI:
Dział 750 – Administracja publiczna -
Rozdział 75011 – Urzędy wojewódzkie - 5.000 zł
- Wydatki bieżące – Wydział Administracyjno – Gospodarczy - 5.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 5.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia - 5.000 zł
Rozdział 75020 – Starostwa powiatowe - 20.000 zł
- Wydatki bieżące – Wydział Administracyjno – Gospodarczy - 20.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 20.000 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 20.000 zł
Rozdział 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) + 25.000 zł
- Wydatki bieżące – Wydział Administracyjno – Gospodarczy + 25.000 zł
w tym:
- wynagrodzenia i składki od nich naliczane + 25.000 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe + 25.000 zł
Rozdział 75095 – Pozostała działalność -
- Wydatki bieżące – Wydział Administracyjno – Gospodarczy - 20.000 zł
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych - 20.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia - 20.000 zł
- Zakupy inwestycyjne sprzętu + 20.000 zł
Wydatki majątkowe + 20.000 zł
§ 6060 – Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych + 20.000 zł
Dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa -
Rozdział 75411 – Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej -
- Wydatki na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej
oraz inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat
– Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej -
Wydatki bieżące -
w tym:
- wynagrodzenia i składki od nich naliczane - 95.000 zł
§ 4050 – Uposażenia żołnierzy zawodowych i nadterminowych
oraz funkcjonariuszy - 95.000 zł
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych + 95.000 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia + 40.000 zł
§ 4220 – Zakup środków żywności + 5.000 zł
§ 4270 – Zakup usług remontowych + 15.000 zł
§ 4280 – Zakup usług zdrowotnych + 15.000 zł
§ 4410 – Podróże służbowe krajowe + 15.000 zł
§ 4430 – Różne opłaty i składki + 5.000 zł
Dział 852 – Pomoc społeczna -
Rozdział 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze -
- Dom Dziecka - wydatki bieżące -
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych -
§ 4280 – Zakup usług zdrowotnych + 400 zł
§ 4370 – Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych
świadczonych w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej - 600 zł
§ 4430 – Różne opłaty i składki + 200 zł
Dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska -
Rozdział 90017 – Zakłady gospodarki komunalnej -
- Miejski Zarząd Dróg – wydatki bieżące -
w tym:
- wydatki związane z realizacją ich zadań statutowych -
§ 4410 – Podróże służbowe krajowe - 10 zł
§ 4420 – Podróże służbowe zagraniczne + 10 zł
Dział 926 – Kultura fizyczna -
Rozdział 92695 – Pozostała działalność -
- Organizacja mety etapu wyścigu kolarskiego Tour de Pologne -
§ 4260 – Zakup energii + 706 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych - 706 zł
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.