Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
im. Jakuba Kani
w Opolu
Informacje o jednostce:
-
Nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. J. Kani
-
Adres: 45-122 Opole ul. Budowlanych 40
-
Nr telefonu: / 0- 77/ 4232325, księgowość – 4232326
-
Nr faxu: / 0-77/ 4232325
-
E – mail: sp7opole@wodip.opole.pl
-
Strona www: sp7opole.republika.pl
-
Dyrektor: mgr Krzysztof Pytlik
-
Główny Księgowy: Alicja Zazula
-
Inne stanowiska kierownicze: - brak
-
Podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
w Opolu
-
Odpowiedzialny za treść: mgr Krzysztof Pytlik
Majątek:
Majątek szkoły stanowi działka zabudowana budynkiem o powierzchni 11.571 m/2 dla której założona jest księga wieczysta w Sądzie Rejonowym w Opolu – Wydział Ksiąg Wieczystych kw nr 96876.
Budynek szkoły dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy 934 m/2 i powierzchni użytkowej 1284,14 m/2. Budynek posiada fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły, stropy masywne ogniotrwałe, pokryty jest dachówką ceramiczną.
ZESTAWIENIE ŚRODKÓW TRWAŁYCH
ROZDZIAŁ 80101
Grupa
|
Wartość brutto środków trwałych
Konto 011
|
Umorzenie środków trwałych
Konto 071
|
Wartość netto środków trwałych
Konto 800
|
0
|
-
|
-
|
-
|
1
|
589.053,-
|
589.053,-
|
----------------
|
2
|
32.892,-
|
32.892,-
|
----------------
|
3
|
------------
|
------------------
|
------------------
|
4
|
13.520,-
|
10.686,-
|
2.834
|
RAZEM
|
635.465,-
|
632.631,-
|
2.834,-
|
KONTO 020
|
4.410
|
4.410,-
|
-------------------
|
Ogółem
|
639.875
|
635.781,-
|
2.834,-
|
Grupa I –wartość brutto:
Budynek szkolny PSP nr 7- 589.053,-
Grupa II – wartość brutto:
Boisko szkolne PSP nr 7 –4.371,-
Ogrodzenie siatkowe PSP nr 7 –28.521,-
Grupa IV wartość brutto:
Zestaw komputerowy PSP nr 7- 6.268,44
Zestaw komputerowy PSP nr 7 –3.052,88
Wartości niematerialne i prawne umarzane stopniowo-wartość brutto:
Programy komputerowe PSP nr 7 –4.410,-
Budżet:
DZIAŁ 801
ROZDZIAŁ80101
PLAN WYDATKÓW NA ROK 2006:
Wynagrodzenie i pochodne 621.100 zł
Pozostałe wydatki 136.500 zł
Ogółem 757.600 zł
DZIAŁ 854
ROZDZIAŁ 85401
Wynagrodzenie i pochodne 48.800 zł
Pozostałe wydatki 9.700 zł
Ogółem 58.500 zł
Wykaz regulaminów:
-
Wewnątrzszkolny System Oceniania
-
Regulamin Rady Pedagogicznej
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
-
Regulamin Rady Rodziców
-
Regulamin wycieczek szkolnych
-
Regulamin Pracy
-
Regulamin wynagradzania pracowników
-
Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Socjalnego
-
Regulamin kontroli wewnętrznej
-
Instrukcja obiegu dokumentów
-
Zasady prowadzenia inwentaryzacji
Regulaminy dostępne są w sekretariacie szkoły, pokoju nauczycielskim i bibliotece szkolnej.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
1. W placówce prowadzone są rejestry i ewidencje:
-
Księga dzieci
-
Księga uczniów
-
Rejestr legitymacji uczniowskich
-
Rejestr kart rowerowych
-
Rejestr świadectw szkolnych
-
Rejestr zwolnień L- 4
-
Rejestr legitymacji pracowniczych, ubezpieczeniowych i rodzinnych
-
Ewidencja czasu pracy
-
Rejestr pracowników
-
Rejestr pism przychodzących i wychodzących
-
Archiwum
W archiwum zakładowym przechowywane są :
-
Arkusze ocen
-
Dzienniki zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych
-
Akta osobowe byłych pracowników
-
Akta spraw zgodnie z terminem określonym instrukcją kancelaryjną
Zamówienia publiczne:
Jednostka obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
08.02.2005
|
Kuratorium Oświaty
|
Organizacja i procedury nauczania uczniów mniejszości narodowej
|
28.02.2005
|
Kuratorium Oświaty
|
Realizacja programu wychowawczego i profilaktycznych ze szczególnym uwzględnieniem działań zapobiegania agresji uczniów
|
08.03.2005
|
Inspektor BHP UM
|
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny osób korzystających z obiektu
|
25.04.2005
|
Kuratorium Oświaty
|
Organizacja dowozu uczniów do szkoły
|
25.05.2005
|
Kuratorium Oświaty
|
Wychowanie patriotyczne w szkole
|
26.06.2005
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny
|
Bezpieczeństwo i higiena pracy
|
23 07.2005
|
|
Roczny przegląd budowlany
|
20.09.2005
|
Inspektor BHP UM
|
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny osób korzystających z obiektu
|
02.11.2005
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny
|
Ocena stanu sanitarnego szkoły
|
23.11.2005
|
Wydz.Oświaty UM
|
Sposób sprawowania przez dyrektora szkoły kontroli spełniania obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
|
23-25.11.2005
|
Kuratorium Oświaty
|
Mierzenie jakości pracy szkoły
|
Protokoły kontroli dostępne są w sekretariacie Szkoły.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
Miejsce przyjmowania interesantów: gabinet dyrektora szkoły, gabinet pedagoga szkolnego
-
Dni, godziny: poniedziałek – piątek 8.oo – 14.oo, pierwszy poniedziałek i środa miesiąca 17.oo – 19.oo
-
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, pedagog szkolny, wychowawcy klas i nauczyciele przedmiotów w zależności od kompetencji. Fakt przyjęcia interesantów odnotowywany jest w dzienniku. Sprawy nie wymagające załatwienia w formie pisemnej załatwiane są poprzez ustne udzielenie informacji.
Rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola.
Pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są w sekretariacie szkoły, przekazywane w/ g kompetencji. Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy. Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.