Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
im. Jakuba Kani
w Opolu
Informacje o jednostce:
-
Nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. J. Kani
-
Adres: 45-122 Opole ul. Budowlanych 40
-
Nr telefonu: / 0- 77/ 4232325, księgowość – 4232326
-
Nr faxu: / 0-77/ 4232325
-
E – mail: sp7opole@wodip.opole.pl
-
Strona www: sp7opole.republika.pl
-
Dyrektor: mgr Krzysztof Pytlik
-
Główny Księgowy: Alicja Zazula
-
Inne stanowiska kierownicze: - brak
-
Podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7
w Opolu
-
Odpowiedzialny za treść: Krzysztof Pytlik
Majątek:
Majątek szkoły stanowi działka zabudowana budynkiem o powierzchni 11.571 m/2 dla której założona jest księga wieczysta w Sądzie Rejonowym w Opolu – Wydział Ksiąg Wieczystych kw nr 96876.
Budynek szkoły dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy 934 m/2 i powierzchni użytkowej 1284,14 m/2. Budynek posiada fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły, stropy masywne ogniotrwałe, pokryty jest dachówką ceramiczną.
ZESTAWIENIE ŚRODKÓW TRWAŁYCH
ROZDZIAŁ 80101
Grupa |
Wartość brutto środków trwałych
Konto 011
|
Umorzenie środków trwałych
Konto 071 |
Wartość netto środków trwałych
Konto 800 |
1 |
589.053,- |
589.053,- |
---------------- |
2 |
32.892,- |
32.892,- |
---------------- |
3 |
------------ |
------------------ |
------------------ |
4 |
13.520,- |
9.426,- |
4.094,- |
RAZEM |
635.465,- |
631.371,- |
4.094,- |
KONTO 020
|
4.410 |
4.410,- |
------------------- |
Ogółem |
639.875 |
635.781,- |
4.094,- |
Grupa I –wartość brutto:
Budynek szkolny PSP nr 7- 589.053,-
Grupa II – wartość brutto:
Boisko szkolne PSP nr 7 –4.371,-
Ogrodzenie siatkowe PSP nr 7 –28.521,-
Grupa IV wartość brutto:
Zestaw komputerowy PSP nr 7- 6.268,44
Zestaw komputerowy PSP nr 7 –3.052,88
Wartości niematerialne i prawne umarzane stopniowo-wartość brutto:
Programy komputerowe PSP nr 7 –4.410,-
Budżet:
DZIAŁ 801
ROZDZIAŁ80101
PLAN WYDATKÓW NA ROK 2005
Wynagrodzenie i pochodne 683.800
Pozostałe wydatki 406.900
Ogółem 1.090.700
DZIAŁ 854
ROZDZIAŁ 85401
Wynagrodzenie i pochodne 65.400
Pozostałe wydatki 22.400
Ogółem 87.800
Wykaz regulaminów:
-
Wewnątrzszkolny System Oceniania
-
Regulamin Rady Pedagogicznej
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
-
Regulamin Rady Rodziców
-
Regulamin wycieczek szkolnych
-
Regulamin Pracy
-
Regulamin wynagradzania pracowników
-
Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Socjalnego
-
Regulamin kontroli wewnętrznej
-
Instrukcja obiegu dokumentów
-
Zasady prowadzenia inwentaryzacji
Regulaminy dostępne są w sekretariacie szkoły, pokoju nauczycielskim i bibliotece szkolnej.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
1. W placówce prowadzone są rejestry i ewidencje:
-
Księga dzieci
-
Księga uczniów
-
Rejestr legitymacji uczniowskich
-
Rejestr kart rowerowych
-
Rejestr świadectw szkolnych
-
Rejestr zwolnień L- 4
-
Rejestr legitymacji pracowniczych, ubezpieczeniowych i rodzinnych
-
Ewidencja czasu pracy
-
Rejestr pracowników
-
Rejestr pism przychodzących i wychodzących
-
Archiwum
W archiwum zakładowym przechowywane są :
-
Arkusze ocen
-
Dzienniki zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych
-
Akta osobowe byłych pracowników
-
Akta spraw zgodnie z terminem określonym instrukcją kancelaryjną
Zamówienia publiczne:
Jednostka obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli |
Instytucja kontrolująca |
Cel kontroli |
08.02.2005 |
Kuratorium Oświaty |
Organizacja i procedury nauczania uczniów mniejszości narodowej |
28.02.2005 |
Kuratorium Oświaty |
Realizacja programu wychowawczego i profilaktycznych ze szczególnym uwzględnieniem działań zapobiegania agresji uczniów |
08.03.2005 |
Inspektor BHP UM |
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny osób korzystających z obiektu |
25.04.2005 |
Kuratorium Oświaty |
Organizacja dowozu uczniów do szkoły |
25.05.2005 |
Kuratorium Oświaty |
Wychowanie patriotyczne w szkole |
26.06.2005 |
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny |
Bezpieczeństwo i higiena pracy |
23 07.2005 |
|
Roczny przegląd budowlany |
20.09.2005 |
Inspektor BHP UM |
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny osób korzystających z obiektu |
02.11.2005 |
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny |
Ocena stanu sanitarnego szkoły |
23.11.2005 |
Wydz.Oświaty UM |
Sposób sprawowania przez dyrektora szkoły kontroli spełniania obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego |
23-25.11.2005 |
Kuratorium Oświaty |
Mierzenie jakości pracy szkoły |
Protokoły kontroli dostępne są w sekretariacie Szkoły.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
Miejsce przyjmowania interesantów: gabinet dyrektora szkoły, gabinet pedagoga szkolnego
-
Dni, godziny: poniedziałek – piątek 8.oo – 14.oo, pierwszy poniedziałek i środa miesiąca 17.oo – 19.oo
-
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, pedagog szkolny, wychowawcy klas i nauczyciele przedmiotów w zależności od kompetencji. Fakt przyjęcia interesantów odnotowywany jest w dzienniku. Sprawy nie wymagające załatwienia w formie pisemnej załatwiane są poprzez ustne udzielenie informacji.
Rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola.
Pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są w sekretariacie szkoły, przekazywane w/ g kompetencji. Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca, a szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy. Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.