logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Gustawa Morcinka
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka

- adres: 45 – 705 Opole, ul. Bończyka 13

- numer tel/fax: 077/ 4742887

- e-mail: sp8opole@wodip.opole.pl

             psp8@atekom.pl

- adres strony internetowej: www.wodip.opole.pl/~sp8opole

- skrzynka podawcza:   https://peup.um.opole.pl/katalog.seam?trejId=546&actionMethod=katalog.xhtml%3ApeupAgent

- dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska

- wicedyrektor: brak

- główny księgowy: Krystyna Kucharz

- kierownik gospodarczy: Krystyna Kolwicz

- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu

- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bagińska

 


 Majątek:

 

-  Budynek  i  boisko                                                         876 577 zł 

-  Maszyny  i  urządzenia  techniczne                                      3 711 zł 

-  Narzędzia  i  przyrządy                                                       5 697 zł

-  Wyposażenie                                                                128 076 zł

-  Zbiór  biblioteczny                                                           39 541 zł

 Razem  :                          1 053 541 zł

 

 

Budżet:

dział  801  Rozdz.  80101                                           -         1 148 500 zł

środki  budżetowe                                                      -            240 700 zł 

w  tym :

-  wynagrodzenia  i  pochodne                                       -           1 148 500 zł

-  energia                                                                    -            115 000 zł

-  remonty                                                                   -              28 900 zł

-  zakup  pomocy                                                         -                5 800 zł

-  zakładowy  fundusz  socjalny                                     -               48 400 zł

-  zakup  usług  pozostałych                                         -                 7 700 zł

 

dział  854  Rozdz. 85401  -  świetlice  szkolne

środki  budżetowe                                                    -                150 000 zł

w  tym:

-  wynagrodzenia  i  pochodne                                      -             133 700 zl

-  energia                                                                 -                  7 700 zł

-  konserwacja  urządzeń                                            -                  1 200 zł

-  zakładowy  fundusz  socjalny                                   -                  6 500 zł

 

Dział  801  Rozdz. 80101  -  Dochody  własne

1. plan  dochodów  własnych                                      -                11 004 zł

2. wpływy  z  usług                                                   -                10 000 zł

3. wydatki                                                               -                10 500 zł

 

 

Wykaz regulaminów:

  • REGULAMIN PRACY PSP 8

  • REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH 

  • REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ZDROWOTNEGO 

  • REGULAMIN PREMIOWANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8 

  • REGULAMIN KONTROLI WEWNĘTRZNEJ 
     
  • INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW  

  • INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD I TRYBU PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI W JEDNOSTCE OŚWIATOWEJ OBJĘTEJ OBSŁUGĄ FINANSOWO KSIĘGOWĄ W PSP 8 

  • INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA 

  • INSTRUKCJA EWAUKACJI 

  • REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY DYREKTORA (dot. nauczycieli) 

  • REGULAMIN PRACY RADY PEDAGOGICZNEJ W PSP 8 

  • REGULAMIN PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ W PSP 8 

  • REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ W PSP 8 

  • REGULAMIN NAUCZYCIELA DYŻURNEGO

  • REGULAMIN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO 

  • REGULAMIN RADY RODZICÓW W PSP 8

  • INSTRUKCJA  W  SPRAWIE  OCHRONY  DANYCH  OSOBOWYCH 

  • REGULAMIN   NAGRÓD  PRACOWNIKÓW  NIE  BĘDĄCYCH  NAUCZYCIELAMI   ZATRUDNIONYCH  W   PUBLICZNEJ  SZKOLE  PODSTAWOWEJ  NR  8  W  OPOLU
     

Wszystkie wymienione regulaminy są udostępniane w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Opolu.

   

Zamówienia publiczne:

 

Obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:
 

 

 

Miejsce przyjmowania interesantów

dni

godziny

1. Sekretariat szkolny

od poniedziałku

do piątku

( w dni robocze)



 

7.00 – 15.00

2. Gabinet dyrektora

a) od poniedziałku do piątku oraz

b) w dni spotkań nauczycieli z rodzicami (wywiadówki, zebrania, konsultacje)



 

8.00 – 16.00



 

16.00 – 20.00

3. Księgowość

od poniedziałku

do piątku



 

8.00 – 14.30

4. Pokój nauczycielski, sale lekcyjne:

- pedagog szkolny,

 



 



 

- nauczyciele



 


od poniedziałku

do piątku oraz w dni wywiadówek, spotkań konsultacji



 

ustalone terminy wywiadówek, zebrań, konsultacji

godz. pracy pedagoga:

poniedziałek
11.30 - 15.30

wtorek 8.00 – 12.00

pozostałe dni tygodnia
10.00 – 14.00


16.00 – 20.00

 


 

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

W placówce obowiązuje ?Instrukcja kancelaryjna obiegu dokumentów?.

 

Sprawy zgłaszane ustnie odnotowuje się w formie notatki służbowej lub stosuje się właściwą adnotację w protokołach zespołów, dziennikach , teczkach aktowych i jeśli nie wymagają konsultacji z osobami z zewnątrz lub z instytucjami – są załatwiane bezzwłocznie tj. tego samego dnia lub następnego, najdalej do 7 dni.

Sprawy zgłaszane na piśmie podlegają rejestracji w dzienniku korespondencji oraz stawia się na nich datę wpływu do placówki. Dyrektor umieszcza na piśmie adnotację, z której wynika kto ma sprawę załatwić, w jakim terminie, z kim skonsultować, podaje również własną propozycję załatwienia sprawy. Następnie pismom nadaje się numery z jednolitego rzeczowego wykazu akt i przekazuje za pokwitowaniem, według kompetencji, pracownikom do załatwienia.

Odpowiedź, udzielana na piśmie, podpisana przez dyrektora, przechodzi przez dziennik korespondencji wychodzącej, zawiera podstawę prawną i sposób odwołania się. Ważne sprawy są wysyłane listami poleconymi lub jeśli interesant odbiera osobiście – to kwituje odbiór.

Sprawy zgłaszane na piśmie są załatwiane w terminie od 7 do 14 dni, natomiast jeżeli wymagają postępowania wyjaśniającego: czasu, konsultacji z innymi instytucjami lub osobami np. Wydział Oświaty UM, Kuratorium, MOPR, Kurator Sądowy, Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, Radca Prawny..., są załatwiane w terminie od 7 dni do 2 miesięcy. O wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi, zainteresowany jest każdorazowo powiadamiany.

Wszystkie sprawy są załatwiane według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.


 

Załączniki do pobrania: 2004-07-20 15:25:41 - Struktura organizacyjna szkoły (6.72 kB)
2004-07-20 15:28:18 - Statut szkoły (88.79 kB)
2004-07-20 15:31:57 - Wybrane regulaminy (96.00 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 8
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-29 13:19:58

Wersja do wydruku...

corner   corner