logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
w Opolu

 

Informacje o jednostce:

  • nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15

  • adres: ul. Małopolska 20, 45-334 Opole

  • nr telefonu: 4555-2803

  • fax: 4555-2803

  • e-mail: sp15opole@wodip.opole.pl

  • adres strony www: www.psp15.opol.pl

  • dyrektor: mgr Krystyna Dworecka

  • wicedyrektor: mgr Ewa Boryczko

  • główny księgowy: Stanisława Tratkiewicz

  • kierownik świetlicy szkolnej: Anna Jaworska

  • podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
                                                                            w Opolu

  • odpowiedzialny za treść: Krystyna Dworecka

 

Majątek :


              I.      Wartość środków trwałych 1.515.852,60

w tym: 

1. Budynki i budowle                                                           1.246.447,56

2. Budowle obiekty inżynierii lądowej i wodnej                      243.785,39

3. Maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania        4.306,06

4. Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenia                  13.227,83

5. Środki niematerialne i prawne                                                 8.085,76

  

           II.      Pozostałe środki trwałe- wyposażenie i zbiory biblioteczne-

    269.682,12 zł

    w tym: 

1. Sprzęt radiotechniczny, nagłaśniający, fotograficzny 30.367,13zł 

2. Sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne               72.129,48zł 

3. Sprzęt gospodarstwa domowego                                14.549,26zł 

4. Meble, wyposażenia                                                  108.851,50zł 

5. Sprzęt biurowy, sportowy i do korekcji wad postawy   16.390,59zł 

6. Księgozbiór                                                                  25.621,96zł

 

 

Budżet:


      I.  Rozdział 80101 Szkoły Podstawowe

          Plan na 2005r.  2.645.200

1.      Wynagrodzenia i pochodne                                                   2.104.900

                     - Wynagrodzenia osobowe                                        1.634.700

                     - Dodatkowe wynagrodzenie roczne                            118.400

                     - Składki na ubezpieczenie społeczne                          309.800

                     - Składki na fundusz pracy                                             42.000

 

2.      Pozostałe wydatki  bieżące                                                       540.300

 

        II.  Rozdział 85401 świetlice szkolne            

             Plan na 2005r.  241.300

 1. Wynagrodzenia i pochodne                                                           204.600

                        - Wynagrodzenia osobowe                                         158.700

                     - Dodatkowe wynagrodzenie roczne                                11.000

                     - Składki na ubezpieczenie społeczne                              30.700

                     - Składki na fundusz pracy                                                 4.200

  

2. Pozostałe wydatki  bieżące                                                                36.700

 

Wykaz regulaminów :

1.     Regulamin pracy.

2.     Regulamin Rady Pedagogicznej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15
w Opolu.

3.     Regulamin Samorządu Uczniowskiego Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.

4.     Regulamin Rady Rodziców Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.

5.     Regulamin biblioteki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15
w Opolu.

6.     Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły.

7.     Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego do płac zasadniczych nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.

8.     Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.

9.     Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Publicznej szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.

10. Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi zatrudnionych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.

11. Regulamin przyznawania nagród dla pracowników administracji i obsługi Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w Opolu.

12. Regulamin kontroli i obiegu dokumentów finansowo – księgowych.

13. Zasady prowadzenia rachunkowości oraz Zakładowy Plan Kont.

14. Regulamin wykorzystania Funduszu Świadczeń Socjalnych w Szkole Podstawowej nr 15 w Opolu.

15. Regulamin postępowania przy zamówieniach publicznych.


 Rejestry, ewidencje, archiwa :

1.     Ewidencja wyjść w godzinach służbowych nauczycieli.

2.     Ewidencja wyjść w godzinach służbowych pracowników administracji
i obsługi.

3.     Ewidencja urlopów.

4.     Ewidencja wypadków uczniów.

5.     Ewidencja wypadków nauczycieli.

6.     Ewidencja wydawanych materiałów biurowych.

7.     Ewidencja zasobu archiwum zakładowego.

8.     Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły.

9.     Rejestry: wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, faktur, druków ścisłego zarachowania, zaświadczeń.

10. Rejestr – księga uczniów przyjętych do szkoły.

11. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej.

12. Rejestr uchwał samorządu gminnego.

13. Dziennik korespondencyjny, w którym rejestrowane są pisma kierowane
do dyrektora szkoły i innych komórek organizacyjnych.

14. Rejestr umów na remonty.

15. Rejestr rozmów telefonicznych.

16. Rejestr przesyłek specjalnego rodzaju.

17. Rejestr umów najmu sali gimnastycznej, pomieszczeń.

18. Rejestr wydawanych specyfikacji przetargowych.

19. Rejestr wydawanych zamówień.

20. Rejestr wydawanych upoważnień.

21. Rejestr programów innowacyjnych.

22. Rejestr faktur obcych.

23. Rejestr faktur własnych.

24. Rejestr dowodów księgowych w zakresie budżetu,

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor szkoły: Krystyna Dworecka
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor szkoły: Krystyna Dworecka
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 11:12:28
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 11:12:28
Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-01 13:20:03

Wersja do wydruku...

corner   corner