URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Pogotowia Opiekuńczego w Opolu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe magisterskie:
- na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna,
psychologia lub
- na kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy
socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-
wychowawczej albo
- na innym kierunku uzupełnione studiami
podyplomowymi w zakresie psychologii,
pedagogiki lub resocjalizacji
|
Kserokopia dyplomu lub kse-rokopia dyplomu i świadectwa ukończenia studiów podyplomo-wych
|
b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym:
- co najmniej 3-letni staż pracy w placówce
opiekuńczo-wychowawczej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy
społecznej lub ukończenie studiów
podyplomowych dla osób posiadających
wykształcenie wyższe, w których programie
uwzględniono minimum programowe specjalizacji
z zakresu organizacji pomocy społecznej
|
Kserokopia dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) studia podyplomowe z zakresu zarządzania
oświatą
|
Kserokopia świadectwa
|
b) znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz
rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej
w sprawie placówek opiekuńczo-wychowawczych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość zagadnień z zakresu finansów
publicznych i planowania budżetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) umiejętność obsługi komputera – pakiet MC Office,
narzędzia internetowe
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) mile widziane doświadczenie w pracy na
stanowisku kierowniczym w placówce opiekuńczo-
wychowawczej lub innej placówce z zakresu
pomocy społecznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na
stanowisku dyrektora
|
Oświadczenie
|
h) profesjonalizm, wysoka kultura osobista,
samodzielność w podejmowaniu decyzji,
predyspozycje organizatorskie, odporność na
stres, zdolność myślenia strategicznego,
kreatywnego i analitycznego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kierowanie Pogotowiem Opiekuńczym w Opolu na podstawie uprawnień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw,
b) realizacja zadań statutowych Pogotowia Opiekuńczego w Opolu, w szczególności zapewnienie dzieciom przebywającym w placówce całodobowej opieki i wychowania,
c) reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
d) współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz wydziałami Urzędu Miasta Opola.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
f) koncepcja pracy i rozwoju jednostki.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Pogotowia Opiekuńczego w Opolu w terminie do dnia 17 października 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola