Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21
im. Obrońców Pokoju
w Opolu
Informacje o jednostkce:
wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych: mgr Joanna Kot
kierownik świetlicy: mgr Beata Stefan
kierownik gospodarczy : mgr inż. Wojciech Kubicha
Majątek:
- budynek szkoły i boisko: 1102790 PLN
- maszyny i urządzenia: 3768,51 PLN
- wartości niematerialne i prawne: 1823,17 PLN
Budżet:
Rozdział 80101 – SZKOŁA
3020 – wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 8900,-
4010 – wynagrodzenia osobowe pracowników 1537900,-
4040 – dodatkowe wynagrodzenia roczne 142500,-
4110 – składniki na ubezpieczenie społeczne 255300,-
4120 – składniki na fundusz pracy 41200,-
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 29700,-
4240 – zakup pomocy nauk,. dyd., i książek 4000,-
4260 – zakup energii 85000,-
4270 – zakup usług remontowych 40500,-
4280 – zakup usług zdrowotnych 1600,-
4300 – zakup usług pozostałych 19000,-
4350 – zakup usług dostępu do sieci Internet 1600,-
4370 – opłaty z tyt. zakupu usług telekom. Telefonii stacj. 7500,-
4430 – różne opłaty i składki 3500,-
4440 – odpisy na ZFŚS 103400,-
4700 – szkolenia prac. nie będących członkami korpusu 2500,-
RAZEM 2284100,-
ROZDZIAŁ 85401 – ŚWIETLICA
3020 – wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 500,-
4010 – wynagrodzenia osobowe pracowników 246000,-
4040 – dodatkowe wynagrodzenie roczne 19400,-
41110 – składniki na ubezpieczenia społeczne 40300,-
4120 – składki na fundusz pracy 6500,-
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 3000,-
4240 – zakup pomocy naukowych 4000,-
4440 –odpisy na ZFŚS 17700,-
RAZEM 337,400,-
WYDATKI WYDZIELONY RACHUNEK DOCHODÓW
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 21400,-
4240 – zakup pomocy dydaktycznych i książek 300,-
4260 – zakup energii 1400,-
4270 – zakup usług remontowych 16000,-
4300 – zakup usług pozostałych 3500,-
4360 – opłaty z tyt. zakupu usług telekomunika. telefonii komórkowej 1000,-
4340 – opłaty z tyt. zakupu usług telekomunika.świadczonej w stacj. sieci telef. 200,-
4410 – podróże krajowe służbowe 1700,-
4480 – podatek od nieruchomości 400,-
4500 – podatek vat 100,-
4700 – szkolenia pracowników 500,-
RAZEM 46500,-
Wykaz Regulaminów:
- Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
- Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat.
- Regulamin pracy- dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat.
- Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.
- Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.
- Regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i egzaminu kończącego tę służbę – dostępny: dyrektor.
- Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze- dostępny: dyrektor.
- Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników dostępny: dyrektor.
- Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin dodatku motywacyjnego dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: dyrektor.
- Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.
- Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
- Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów, i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.
- Regulamin udzielania zamówień publicznych – dostępny: kierownik.
- Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.
- Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.
- Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.
- Regulamin zachowania się uczniów na przerwach – dostępny: dyrektor.
- Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.
- Instrukcja ochrony danych osobowych – dostępny: dyrektor, sekretariat, kadry, księgowość.
- Instrukcja kancelaryjna – dostępny: sekretariat.
- Jednolity rzeczowy wykaz akt – dostępny: sekretariat.
- Instrukcja w sprawie zasad i trybu przeprowadzania inwentaryzacji – dostępny: księgowość.
- Instrukcja kasowa – dostępny: sekretariat, księgowość.
- Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych – dostępny: księgowość.
- Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości – dostępny: księgowość.
- Procedury kontroli zarządczej – dostępny: dyrektor.
- Procedury kontroli mienia – dostępny: dyrektor.
- Instrukcja bezp. pożarowego – dostępny: specjalista ds. bhp., kierownik.
- Instrukcja obsługi urządzeń – dostępny: specjalista ds. bhp.
Rejestry, ewidencje, archiwa
- rejestr pism przychodzących i wychodzących,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- rejestr zarządzeń dyrektora,
- rejestr legitymacji służbowych,
- rejestr urlopów dla poratowania zdrowia,
- rejestr urlopów bezpłatnych,
- rejestr legitymacji szkolnych,
- rejestr nadania „Aktów Nadania” na nauczycieli kontraktowych,
- rejestr druków ścisłego zarachowania,
- rejestr umów najmu,
- rejestr faktur przychodzących,
- rejestr faktur za wynajem,
- rejestr książeczek ubezpieczeniowych,
- rejestr wypadków przy pracy i dokumenty powypadkowe,
- rejestr wypadków uczniowskich,
- rejestr szkoleń pracowników,
- rejestr chorób zawodowych,
- rejestr wyjść w godzinach służbowych pracowników,
- rejestr wydanych kart rowerowych i motorowerowych.
Nabór na wolne miejsca pracy:
www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
miejsce przyjmowania interesantów:
- sekretariat: odponiedziałku do piątku, godz. 8.00 – 15.00
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system kancelaryjny oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt oraz Instrukcją kancelaryjną.
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej ( skrócona ), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: według kolejności ich wpływu, na bieżąco wg stopnia ważności
Konterole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
21.05.2010r.
|
Aldona Kania wizytator Kuratorium Oświaty
|
Kontrola w zakresie prawidłowości nadzorowania przez dyrektora spełniania przez dzieci sześcioletnie obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.
|
17.11.2010r.
|
Jerzy Roszkowiak główny specjalista Wydział oświaty U.M. Opola
|
Kontrola dot. zapewnienia bezp. i przegląd apteczek sanitarnych.
|
20.12.2010r.
|
Jolanta Stepieńczuk, Irena Fuchs PSSE Opole
|
Ocena stanu sanitarnego pomieszczeń
|
25.06.2012r.
|
Gabriela Misiaszek-Gruca
st. wizytator
Kuratorium Oświaty
|
Kontrola planowana: prawidłowość wykonywania przez dyrektora planowanych zadań w zakresie nadzoru pedagogicznego.
Kontrola doraźna: w zakresie organizacji zajęć rewalidacyjnych w tym liczby godzin i rodzajów tych zajęć oraz ich zgodności z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność.
|
Protokoły dostępne są w sekretariacie szkoły.
Zamówienia publiczne
Szkoła obecnie nie prowadzi żadnych zamówień publicznych.