logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                           MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
             OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

                         Inspektor ds.dokumentacji technicznej

                                    ..............................................................................................................................

                                                           (nazwa stanowiska pracy)

1.
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty

a) wykształcenie wyższe techniczne – budowlane, drogowe, mostowe lub architektura

Kserokopia dyplomu
b) 5 letni staż pracy

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 
2.
 
Wymagania dodatkowe
 
 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)znajomość przepisów prawa
budowlanego
Informacja w CV
b)znajomość przepisów prawa
zamówień publicznych
Informacja w CV
 

c)znajomość procedur realizowania i wykonywania dokumentacji technicznej

Informacja w CV

d)uprawnienia do projektowania o specjalności drogi i mosty

Kserokopia dokumentu o nadaniu uprawni

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)Prowadzenie zadań dokumentacyjnych realizowanych przez MZD (planowanie i realizacja),

b)Przygotowanie danych do specyfikacji przetargowych.

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

     a) dokumenty wymienione powyżej

     b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c) list motywacyjny,

           d) kwestionariusz osobowy,
           e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu , al.Przyjażni 9 , pokój nr 54, sekretariat z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko : Inspektor ds . dokumentacji technicznej w terminie do dnia 16.06.2008r .

Dokumenty, które wpłyną do MZD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD.

 

                                                                                                                Dyrektor MZD

                                                                                                               Stanisław Tyka

____________________________________________________________________

 
 
                                 MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
                           OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                          
                       St.Referent w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów
             ......................................................................................................................
                                                                            (nazwa stanowiska pracy)
1.
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie wyższe lub
średnie techniczne - drogowe

Kserokopia dyplomu lub świadectwo ukończenia szkoły

b) 2 letni staż pracy

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 
2.
 
Wymagania dodatkowe
 
 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość pakietu OFFICE

Informacja w CV

b)staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego , w administracji publicznej lub przedsiębiorstwach drogowych

Informacja w CV
 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie dokumentacji budów,

b) prowadzenie i rozliczanie projektów współfinansowanych z UE

c) kontrola budów i dokumentacji
 

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

      a) dokumenty wymienione powyżej

      b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c) list motywacyjny,

d) kwestionariusz osobowy,

     e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu , al.Przyjażni 9 , pokój nr 54, sekretariat z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko : St.Referent w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów w terminie do dnia 16.06.2008r .

Dokumenty, które wpłyną do MZD po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD.

 

                                                                                                         Dyrektor MZD

                                                                                                         Stanisław Tyka

_________________________________________________________________

                           

Nazwa dokumentu: Inspektor ds.dokumentacji technicznej, St. Referent w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów
Podmiot udostępniający: MZD w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Adam Kopij
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2008-05-21 00:00:00
Data udostępnienia informacji: 2008-05-21 00:00:00
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 10:52:52

Wersja do wydruku...

corner   corner