URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
KIEROWNIKA REFERATU EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie – wyższe
|
a) kserokopia dyplomu
|
b) 4-letni staż pracy; 2-letni staż pracy zgodnie z art. 3 ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych oraz 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej związanej z ewidencją ludności i dowodami osobistymi na stanowisku kierowniczym
|
b) kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu (pisanie
pism)
|
c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty
|
a) znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
|
a) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
b) posiadanie cech osobowych i predyspozycji, jak np.: komunikatywność, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, inicjatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, skuteczność podejmowanych działań, umiejętność kierowania zespołem, obiektywizm, trafność oceniania materiału dowodowego w postępowaniach administracyjnych rozstrzyganych decyzjami, życzliwość wobec petentów
|
b) oświadczenie w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Realizowanie spraw w zakresie:
– prowadzenia postępowania administracyjnego oraz przygotowywania decyzji administra-cyjnych w sprawach o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego i czasowego, ustalenia charakteru pobytu, a także orzekania o rejestracji zgłoszenia meldunkowego,
– współudziału w sporządzaniu spisów wyborców,
– prawidłowego prowadzenia teczek spraw zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną na swoim stanowisku pracy oraz przygotowywanie ich do archiwum zakładowego,
– współudział w realizacji zadań obronnych wykonywanych przez Wydział,
– przygotowywania informacji z bazy ewidencji ludności dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Opolu.
b) Nadzorowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych oraz prowadzenie kontroli i samokontroli w zakresie nadzorowanych spraw.
c) Podpisywanie korespondencji w sprawach techniczno – przygotowawczych w nadzorowanym zakresie, a także w innych sprawach z upoważnienia naczelnika wydziału lub prezydenta.
d) Wnioskowanie w sprawach płac, nagród, ukarania nadzorowanych pracowników oraz składanie propozycji do planu pracy i kontroli w Wydziale.
e) Przyjmowanie interesantów.
f) Zastępowanie w razie potrzeby pracowników Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych podczas ich nieobecności.
g) Współpraca z innymi Wydziałami i komórkami równorzędnymi w realizacji bieżących zadań Urzędu.
h) Wykonywanie innych zadań zleconych przez naczelnika wydziału i kierownictwo Urzędu Miasta.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko KIEROWNIKA REFERATU EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH w Wydziale Spraw Obywatelskich
w terminie do dnia 14 lutego 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.