Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29
im. Armii Krajowej
w Opolu
Inforrmacje o jednostce:
Nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Armii Krajowej
Adres: 45-284 Opole ul. Szarych Szeregów 1
Nr telefonu: 0-77/455-93-55; 455-75-41
Fax: 0-77/455-96-60
e-mail: psp29opole@konto.pl
adres strony www: www.psp29.opole.pl
Dyrektor: mgr Piotr Sokołowski
Wicedyrektor: wicedyrektor ds. dydaktycznych - mgr Iwona Milewicz-Grzęda;
kierownik gospodarczy – Zbigniew Zięba
główny księgowy: Małgorzata Krzyżaniak
podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29 w Opolu
odpowiedzialny za treść : mgr Piotr Sokołowski
Majątek:
a) środki trwałe: 9.534.766,36 zł
w tym :
- budynki i budowle: 9.402.925,90 zł
- maszyny i urządzenia techniczne: 41.140,57 zł
- środki transportu: 9.761,00 zł
- wyposażenie: 80.938,89 zł
b) pozostałe środki trwałe w używaniu: 346.472,30 zł
c) zbiory biblioteczne : 43.574,71 zł
d) programy komputerowe : 14.800,73 zł
Budżet:
Ogółem: 2.856.650,00 zł
w tym :
- wynagrodzenia i pochodne : 2.203.000,00 zł
- pozostałe wydatki bieżące : 653.650,00 zł
Wykaz regulaminów:
-
Regulamin pracy pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin przyznawania nagród dla pracowników nie będących nauczycielami
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
-
Regulamin tworzenia i podziału zakładowego funduszu nagród
- Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli
-
Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej nauczycielom, emerytom i rencistom
-
Regulamin Zakładowego Planu kont
-
Regulamin dofinansowania doskonalenia nauczycieli
-
Regulamin dyżurów
-
Regulamin na ?Super Ucznia?
-
Regulamin przyznawania nagród dyrektora
-
Regulamin Rady Szkoły
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
-
Regulamin Rady Pedagogicznej
-
Regulamin Rady Rodziców
Regulaminy udostępnione są w sekretariacie szkoły, dziale kadr i w dziale księgowości.
-
Instrukcja inwentaryzacyjna
-
Instrukcja gospodarki kasowej
-
Instrukcja obiegu dokumentów
-
Instrukcja przeciwpożarowa ogólna
-
Instrukcja postępowania na wypadek pożaru
-
Instrukcja alarmowa
-
Instrukcja pierwsza pomoc w nagłych przypadkach
-
Instrukcja mycia i dezynfekcji pomieszczeń i sprzętu
-
Instrukcja obsługi i korzystania gazu
-
Instrukcja ratowanie osób porażonych prądem
-
Instrukcja BHP przy obsłudze piły tarczowej
-
Instrukcja BHP przy obsłudze frezarek do obróbki drewna
-
Instrukcja BHP dla obsługi wiertarki stołowej
-
Instrukcja BHP na stanowisku spawacza
-
Instrukcja BHP przy obsłudze szlifierki
-
Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką
W/w instrukcje zawieszone są na terenie szkoły w odpowiednich miejscach ich przeznaczenia /pokój nauczycielski, sekretariat, świetlica, portiernie gabinety lekarskie warsztaty szkol. konserwatorów, wentylatorownie/.
Rejestry, ewidencja, archiwa:
-
Rejestr zawieranych umów na wynajem pomieszczeń szkolnych
-
Rejestr umów eksploatacyjnych
-
Rejestr umów na remonty-roboty
-
Rejestr legitymacji uczniowskich
-
Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
-
Rejestr wypadków w pracy
-
Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy
-
Rejestr wypadków uczniów
-
Rejestr wydanych zgłoszeń nieszczęśliwego wypadku ucznia
-
Rejestr wydanych skierowań na badania w celu rozpoznania choroby zawodowej
-
Rejestr szkód rzeczowych uczniów
-
Rejestr przekazanej dokumentacji do archiwum szkolnego
-
Rejestr wypożyczonej dokumentacji z archiwum
-
Rejestr wydanych materiałów biurowych pracownikom szkoły
-
Rejestr wydanych materiałów do obsługi kserokopiarek i drukarek /toner, papier kserograficzny/
-
Rejestr zwolnionych pracowników
-
Rejestr eksploatacyjny szkoły:
-
Poboru gazu
-
Poboru energii elektrycznej
-
Poboru WiK
-
Poboru energii cieplnej ECO
-
Usług komunalnych ?RETHMAN?
Rejestr dozoru dźwigów /windy na stołówce/
-
Ewidencje czasu pracy nauczycieli, pracowników nie będących nauczycielami
-
Ewidencja wyjść pracowników w czasie obowiązującym świadczenia pracy
-
Ewidencja zakupu materiałów biurowych
-
Ewidencja /kartoteki osobowe/ wydanej odzieży i obuwia roboczego uprawnionym pracownikom szkoły
-
Ewidencja wydanych środków higieny osobistej pracownika
-
Ewidencja udzielonych pożyczek z ZFŚS na cele mieszkaniowe
-
Ewidencja udzielonej pomocy finansowej z ZFŚS.
W archiwum zakładowym przechowuje się:
-
dzienniki lekcyjne
-
arkusze ocen
-
protokoły posiedzeń rad pedagogicznych
-
dzienniki zajęć pozalekcyjnych
-
dokumentacja organizacji roku szkolnego
-
dokumentacja techniczna
-
dokumentacja służby bhp
-
dokumentacja działalności socjalnej
-
dokumentacja zlikwidowanej stołówki szkolnej
-
dokumentacja świetlicy
-
dokumentacja pedagogów szkolnych
Zamówienia publiczne:
Szkoła nie prowadzi obecnie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
miejsce przyjmowania interesantów, w jakich dniach i godzinach:
Pracownicy Szkoły zgodnie z powierzonymi im zakresami obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności przyjmują interesantów wg kompetencji, w czasie ich pracy od poniedziałku do piątku w miejscu jej realizacji.
Dotyczy to dyrektora, wicedyrektorów, głównej księgowej, nauczycieli, pracowników administracji szkolnej.
Nadto Zarządzeniem nr 2/2002 z dnia 05.02.2002 r. dyrektora szkoły określono zasady i tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
b) w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw, jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce, w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej, w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Sprawy zgłoszone – złożone – przesłane w formie pisemnej, po ich zaewidencjonowaniu w sekretariacie szkoły trafiają bezpośrednio do dyrektora szkoły, bądź wicedyrektorów, uzyskują dekretację imiennej realizacji (wg kompetencji) przez pracowników szkoły.
Wnioskodawcom udziela się pisemnych odpowiedzi.
Kopie odpowiedzi przechowuje się odpowiednio w;
- sekretariacie szkoły
- księgowości
- kadrach
- pedagoga szkoły
Sprawy zgłaszane ustnie, są rozstrzygane na bieżąco z jednoczesnym udzieleniem informacji o zajętym stanowisku, wykładni, interpretacji.
W szkole istnieje wdrożony system przekazywania bieżących informacji w formie pisemnej dla poszczególnych grup pracowniczych (nauczyciele, woźne, dozorcy, sprzątaczki, gabinety lekarski i stomatologiczny, konserwatorzy) dotyczący wszelkich imprez szkolnych, zajęć sportowych, najmu pomieszczeń, spotkań i narad.
Sprawy w tym zakresie koordynowane są z kierownictwem Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr VI użytkownika obiektu szkolnego.
Sposób załatwiania skarg i wniosków określony został cytowanym zarządzeniem dyrektora.
Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco, bez zbędnej zwłoki.