URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DS. OCHRONY ZDROWIA
W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji
samorządowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustaw o zakładach opieki zdrowotnej
oraz o świadczeniach opieki zdrowotnej
finansowanych ze środków publicznych, a także
przepisów wykonawczych do przedmiotowych
ustaw
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość zagadnień z zakresu finansów
publicznych i planowania budżetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) umiejętność obsługi komputera – pakiet MC Office,
narzędzia internetowe
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) mile widziane doświadczenie w pracy na
stanowisku związanym z ochroną zdrowia
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) profesjonalizm, odpowiedzialność, lojalność,
wysoka kultura osobista, samodzielność
w podejmowaniu decyzji, odporność na
stres, zdolność myślenia strategicznego,
kreatywnego i analitycznego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej,
b) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad miejskimi żłobkami,
c) współpraca z niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej,
d) współpraca z Narodowym Funduszem Zdrowia, administracją rządową i samorządową oraz innymi instytucjami działającymi w obszarze ochrony zdrowia.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 65, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej w terminie do dnia 27 sierpnia 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.