URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. rozliczeń finansowych mienia komunalnego 5
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)wykształcenie
- niezbędne średnie
ekonomiczne
lub wyższe ekonomiczne
|
kserokopia świadectwa dojrzałości lub dyplomu
|
b) umiejętność biegłej obsługi
komputera w zakresie
aplikacji biurowych
(Word, Excel)
|
Oświadczenie w liście motywacyjnym
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) dobra znajomość ustawy o rachunkowości i finansach
publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym
|
b) zdolność analitycznego
myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym
|
c) systematyczność
|
zapis w liście motywacyjnym
|
d) dobra organizacja pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym
|
e) umiejętność pracy w zespole
|
zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
,
a) sprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów księgowych otrzymywanych od zarządców.
b) bieżąca analiza i prowadzenie ewidencji księgowej dochodów, wydatków i kosztów mienia komunalnego wg poszczególnych rejonów zarządzania,
c) uzgadnianie miesięcznych wpływów, zestawienia miesięcznych wydatków i kosztów działalności, specyfikacji kosztów eksploatacji budynków oraz pozostałych kosztów pod względem rachunkowym zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości,
d) analiza i okresowe sporządzanie informacji i wydruków o wykorzystaniu środków według potrzeb wydziałów merytorycznych,
e) kontrola wewnętrzna zadekretowanych dowodów księgowych i zaewidencjonowanych zdarzeń gospodarczych,
f) terminowe przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
g) dekretowanie dokumentów księgowych w zakresie kosztów i wydatków i innych prowadzonych przez siebie spraw,
h) ewidencjonowanie zaangażowania wydatków budżetowcy zgodnie z obowiązującą uchwałą budżetową na kontach pozabilansowych,
i) prowadzenie rejestru faktur i rachunków otrzymywanych od zarządców, nadzór nad terminową realizacją zapłat wykonawcom za dostawę robót i usług,
j) terminowe przekazywanie środków finansowych zarządcom, zgodnie z zawartymi umowami.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczeń finansowych mienia komunalnego 5 w terminie do dnia 25 września 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.